Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola startuje z akcją samplingową i działaniami marketingowymi w sieciach

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 22-04-2016, 11:31
Coca-Cola startuje z akcją samplingową i działaniami marketingowymi w sieciach
fot. materiały prasowe

W ramach kampanii „Razem smakuje lepiej” marka Coca-Cola startuje z akcją samplingową, która w tym roku potrwa do końca czerwca i obejmie 7 wybranych miast. Misją Coca-Cola jest przypomnienie, że warto znaleźć chwile na to, by razem usiąść przy stole i cieszyć się smacznym posiłkiem. Działania marketingowe będą wspierane zróżnicowanymi materiałami POS w wybranych punktach sprzedaży.

W zestawach Coca-Cola, które trafią do Polaków, w ramach trwającej akcji samplingowej, obdarowani otrzymają specjalną butelkę Coca-Cola z wyjątkową etykietą, którą mogą wykorzystać jako zaproszenie na wspólny posiłek. Innym elementem przygotowanego upominku od marki będzie pomysł na smaczny obiad autorstwa blogera Grzegorza Ostrowskiego.

W pakiecie samplingowym nie zabraknie ofert lokalnych sieci handlowych, dających możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Komunikacja akcji będzie miała miejsce także w wybranych punktach sprzedaży, gdzie pojawią się zróżnicowane materiały POS: wobblery, szturmówki czy wkładki do gazetek.

Akcja samplingowa potrwa do końca czerwca. Coca-Cola chce dotrzeć ze swoją misją bezpośrednio do polskich domów. Każdego dnia zespoły samplingowe Coca-Cola będą odwiedzać polskie rodziny, aby wręczyć im w prezencie specjalne zestawy Coca-Cola.

Na mapie akcji znalazło się aż 7 miast: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Lublin, Toruń, Kielce, Olsztyn. W wybranych lokalizacjach konsumenci otrzymają również do spróbowania Kroplę, w jednym
z trzech smaków: jabłka, truskawki lub cytryny.

Akcja samplingowa Coca-Cola jest częścią kampanii „Razem Smakuje Lepiej” oraz jednym
z elementów całorocznej kampanii 360°.

Za realizację akcji samplingowej odpowiada agencja Craft&Momentum, a kreację materiałów przygotował McCann&MRM. Przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, kreacja i obsługa
w social media - SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH