Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola startuje z akcją samplingową i działaniami marketingowymi w sieciach

W ramach kampanii „Razem smakuje lepiej” marka Coca-Cola startuje z akcją samplingową, która w tym roku potrwa do końca czerwca i obejmie 7 wybranych miast. Misją Coca-Cola jest przypomnienie, że warto znaleźć chwile na to, by razem usiąść przy stole i cieszyć się smacznym posiłkiem. Działania marketingowe będą wspierane zróżnicowanymi materiałami POS w wybranych punktach sprzedaży.

Coca-Cola startuje z akcją samplingową i działaniami marketingowymi w sieciach
fot. materiały prasowe

W zestawach Coca-Cola, które trafią do Polaków, w ramach trwającej akcji samplingowej, obdarowani otrzymają specjalną butelkę Coca-Cola z wyjątkową etykietą, którą mogą wykorzystać jako zaproszenie na wspólny posiłek. Innym elementem przygotowanego upominku od marki będzie pomysł na smaczny obiad autorstwa blogera Grzegorza Ostrowskiego.

W pakiecie samplingowym nie zabraknie ofert lokalnych sieci handlowych, dających możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Komunikacja akcji będzie miała miejsce także w wybranych punktach sprzedaży, gdzie pojawią się zróżnicowane materiały POS: wobblery, szturmówki czy wkładki do gazetek.

Akcja samplingowa potrwa do końca czerwca. Coca-Cola chce dotrzeć ze swoją misją bezpośrednio do polskich domów. Każdego dnia zespoły samplingowe Coca-Cola będą odwiedzać polskie rodziny, aby wręczyć im w prezencie specjalne zestawy Coca-Cola.

Na mapie akcji znalazło się aż 7 miast: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Lublin, Toruń, Kielce, Olsztyn. W wybranych lokalizacjach konsumenci otrzymają również do spróbowania Kroplę, w jednym
z trzech smaków: jabłka, truskawki lub cytryny.

Akcja samplingowa Coca-Cola jest częścią kampanii „Razem Smakuje Lepiej” oraz jednym
z elementów całorocznej kampanii 360°.

Za realizację akcji samplingowej odpowiada agencja Craft&Momentum, a kreację materiałów przygotował McCann&MRM. Przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, kreacja i obsługa
w social media - SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.