Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Coca-Cola ujednolica portfolio. Globalnie wprowadza nowe opakowania

Coca-Cola Company rozpoczyna globalnie proces wprowadzania nowych opakowań swojego flagowego napoju. To kolejny element nowej strategii koncernu zakładającej ujednolicenie portfolio marki Coca-Cola, do której nawiązuje też kampania pod hasłem „Taste the feeling” - podają wirtualnemedia.pl.

Coca-Cola ujednolica portfolio. Globalnie wprowadza nowe opakowania
fot. ŁR / portalspozywczy.pl

W myśl nowej strategii marketingowej koncernu wszystkie submarki Coca-Coli, czyli Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light /Diet Coke i Coca-Cola Life zostają zjednoczone w tzw. „one brand” . 

Firma poinformowała, że wprowadza na całym świecie nowe opakowania wszystkich wariantów Coca-Coli. Ich grafika i identyfikacja wizualna są bardziej spójne niż dotychczas. Na każdym opakowaniu, niezależnie od wariantu, widnieje charakterystyczny dla marki czerwony dysk. By konsumenci mogli łatwiej odróżnić poszczególne warianty od siebie, na opakowaniach wprowadzono nowe oznaczenia kolorystyczne a na nich zamieszczono nazwy produktów.

Więcej na wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola Company RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    cola RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.