Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola wprowadza na polski rynek znaną markę napojów funkcjonalnych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-11-2013, 15:21
Coca-Cola wprowadza na polski rynek znaną markę napojów funkcjonalnych
fot. materiały prasowe / Glaceau vitaminwater

Coca-Cola Poland Services wprowadziła na polski rynek Glaceau vitaminwater, jedną z najbardziej znanych na świecie markę napojów funkcjonalnych.

Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry to cztery warianty napojów funkcjonalnych Glacéau vitaminwater, które właśnie pojawiły się w stolicy,
w wybranych punktach sprzedaży. Każdy z nich zawiera połączenie witamin lub składników mineralnych takich jak żelazo, wapń oraz cynk. Napoje Glacéau vitaminwater wytwarzane z wody źródlanej, zawierają tylko naturalne aromaty. Ich dodatkową zaletą jest niższa wartość energetyczna (kaloryczność), dzięki zawartości słodzika naturalnego pochodzenia na bazie stewii.

Każdy z wariantów napoju odpowiada za inną funkcję. Glacéau vitaminwater Essenti to źródło witaminy D oraz wapnia, które pomogą w utrzymaniu zdrowych kości. Glacéau vitaminwater Multi-V zawiera 9 witamin, wapń oraz cynk. Tymczasem Glacéau vitaminwater Power-C to witamina C oraz żelazo. Czwarty wariant - Glacéau vitaminwater XXX-Triple berry wspiera zwalczanie wolnych rodników i ochroni przed stresem oksydacyjnym. Ten napój o smaku owoców jagodowych zawiera trzy przeciwutleniacze: witaminę C i E oraz cynk.

Glacéau vitaminwater to obecnie bardzo modny produkt, który ma wielbicieli w wielu krajach świata. Jego fani to przede wszystkim osoby aktywne, kreatywne, często związane ze światem kultury, którzy z sukcesem realizują się i spełniają swoje marzenia.

- Polacy żyją coraz szybciej i intensywniej. Są też coraz bardziej świadomi konieczności dbania o swoje zdrowie, kondycję fizyczną i zbilansowaną dietę. Glacéau vitaminwater jest doskonałą propozycją dla takich osób. Spośród czterech dostępnych w Polsce wariantów każdy znajdzie odpowiedni dla siebie - twierdzi Grzegorz Gęsik-Rudnicki, Commercial Manager w Coca-Cola Poland Services.

Glacéau vitaminwater jest dostępny w butelkach o pojemności 500 ml.

Agencja K2 odpowiada za koncepcję strategiczną i kreatywną przy wprowadzeniu produktu na rynek, w tym działania w Internecie i w punktach sprzedaży. K2 Media odpowiada za zakup mediów. Działania public relations powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 374) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH