Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Coca-Cola wspiera sprzedaż wśród młodzieży. Produkuje serial i prowadzi platformę internetową WOAH

Coca-Cola otwiera się na polską młodzież. Jeszcze w czerwcu (29.06) na autorskiej platformie internetowej zadebiutuje serial fabularny skierowany do nastolatków "Storyline", który wyprodukowany jest właśnie przez tę markę.

Coca-Cola wspiera sprzedaż wśród młodzieży. Produkuje serial i prowadzi platformę internetową WOAH
Coca-Cola Storyline na platformie WOAH

"Coca-Cola Storyline" opowiada o przygodach piątki nastolatków - ich pasjach, problemach i radościach. Serial został wyprodukowany w ramach autorskiej platformy marki WOAH (Where Only Awesome Happens), na której od kilku miesięcy można znaleźć liczne materiały filmowe, artykuły, porady oraz gry, zabawy i promocje dla użytkowników. WOAH dostępne jest także w formie aplikacji na urządzenia mobilne. Dlatego też każdy z odcinków serialu (w wyprodukowanym pierwszym sezonie jest ich na razie 8) ma długość około 15 minut, by - jak uzasadniają twórcy - młodzież mogła go oglądać w drodze na letnie spotkania z przyjaciółmi. 

Serial będzie dostępny także w serwisie YouTube.com na kanale Coca-Cola Polska:

W serialu nieodzownym elementem stylu życia nastolatków jest oczywiście picie Coca-Coli. Młodym aktorom debiutującym w produkcjach filmowych wielokrotnie towarzyszą na ekranie bohaterowie młodzieżowej codzienności, czyli znani blogerzy i youtuberzy, którzy zagrali w serialu samych siebie. "Storyline" to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego Rafała Kolikowa 

i Krzysztofa Landsberga (m.in. Piąty Stadion, Dwoje we Troje) oraz reżysera Kristoffera Rusa, któremu popularność przyniósł m.in. serial Rodzinka.pl. 

Jak uzasadnia Rafał Jakubowiak, Coca-Cola Senior Brand Manager w Polsce, zarówno serial "Storyline", jak i platforma WOAH są potwierdzeniem tego, że marka otwiera się na młodych ludzi i chce aktywnie uczestniczyć w ich życiu - niezależnie od stylów czy mód. - Chcemy być tam, gdzie są młodzi, rozwijać się i dorastać razem z nimi - dodaje.

- Storyline” to urzeczywistnienie unikalnego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog
z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża
za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków. „Storyline" to maksymalna identyfikacja
z odbiorcą – produkcja w 100% o młodych i dla młodych. I serwowana im wyłącznie w przestrzeni digital - na platformie internetowej i w darmowej aplikacji WOAH - jako nadrzędnym źródle konsumowanej przez nastolatków rozrywki i informacji – komentuje Mikołaj Ciaś,
Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

W ramach komunikacji "Storyline" zaplanowano działania reklamowe: kampanię na portalu Filmweb
i za pośrednictwem Google Display Network, formaty promujące serial w ramach WebTV na kanale YouTube, a także wsparcie na kanałach społecznościowych Coca-Cola oraz współpracujących influencerów.

Dom mediowy MediaCom jest partnerem strategicznym serialu oraz podmiotem odpowiedzialnym
za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

WOAH Coca-Cola RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    Coca-Cola Storyline RSS ALERT    /    Rafał Jakubowiak RSS ALERT    /    serial Coca-Cola RSS ALERT    /    innowacje Coca-Cola RSS ALERT    /    kampania reklamowa Coca-Coli RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Henk van okrutny 2017-06-29 09:23:47
    0 pomyslu na dalsza dzialalnosci. Nie zdrowa napoje ale tez I filmy. Sugeruje wyrzucic jeszcze wiecej ludzi z firmy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.176.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.