Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola z istotnymi zmianami w strategii marketingowej i nowymi produktami

Nowa strategie marketingowe, innowacje i inwestycje w Polsce - o tym podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach opowiadała serwisowi money.pl Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland.

Coca-Cola z istotnymi zmianami w strategii marketingowej i nowymi produktami
Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services; fot. materiały prasowe

Coca-Cola niedawno zapowiedziała istotne zmiany w strategii marketingowej - koncern chce wrócić w swoich produktach (puszkach, butelkach itp.) do firmowej czerwieni, znanej z klasycznej coli. Znikną więc ze sklepowych półek m.in. srebrne puszki z dietetyczną wersją albo czarne z colą bez cukru.

Dyrektor generalna zapowiedziała też nowości w koncernie - na rynek wchodzi właśnie woda mineralna z segmentu premium pod marką Kropla Délice, przeznaczona dla hoteli i gastronomii. W ciągu najbliższych tygodni na rynku powinny pojawić się też nowości w serii napojów Fanta.

Więcej na money.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Jakubowski RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    Coca-Cola Poland Services RSS ALERT    /    Kropla Beskidu RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.190.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.