REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Coca-Cola z nowymi etykietami na największych butelkach

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 18-07-2016, 15:11
Coca-Cola z nowymi etykietami na największych butelkach
fot. mat. pras.

W ramach kolejnej odsłony kampanii „Razem smakuje lepiej” butelki Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero będą dostępne ze specjalnymi etykietami w opakowaniach 1,5l i 2l. Akcja potrwa do końca października.

REKLAMA

Na opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Poprzez etykiety marka daje konsumentom narzędzie do kreatywnej zabawy w duchu przesłania, że „Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej komunikacji Coca-Cola przypomina konsumentom o wartości wspólnie spędzonego czasu z najbliższymi. 

- W ramach akcji „Razem smakuje lepiej” postanowiliśmy pomóc konsumentom w zebraniu bliskich przy stole, czy grillu. Wierzymy, że wystarczy niewiele, aby móc spotkać się z najbliższymi, a zaproszenie na posiłek nie musi wiązać się wyłącznie z uroczystymi okazjami. Tak pojawił się pomysł na specjalne etykiety, które każdy z nas może wypełnić w osobisty sposób i tym samym zorganizować codzienne spotkanie najbliższym, ciesząc się smakiem orzeźwiającej Coca-Cola – tłumaczy Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Etykiety stały się także inspiracją do konkursu konsumenckiego. Każdy, kto zakupi limitowaną butelkę Coca-Cola, napisze swoją dedykację na butelce, zrobi zdjęcie i opublikuje je z #RazemSmakujeLepiej na swoim kanale Instagram lub pod konkursowym postem marki Coca-Cola na profilu Facebook, ma szansę zdobyć atrakcyjne nagrody od marki. Przez 8 tygodni (od 20.07. do 03.08.) Coca-Cola nagrodzi najlepsze zdjęcia atrakcyjnymi zestawami, w tym: grillami, akcesoriami grillowymi, koszami piknikowymi oraz lodówkami turystycznymi wypełnionymi orzeźwiającą Coca-Cola. 

Specjalne opakowania Coca-Cola są częścią całorocznej strategii marketingowej marki „Razem smakuje lepiej”. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, działania PR, aktywności w blogosferze oraz w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.

Za projekt opakowania odpowiadają agencje McCann, Fortis i Schawk, kreację materiałów video przygotował McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreację materiałów POP przygotowała agencja Fortis.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ala 19-07-2016, 17:34:
Kedy wreszcie bedzie w Polsce Coca Cola słodzona stevią lub splendą-sukraloza

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH