Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola z nowymi etykietami na największych butelkach

W ramach kolejnej odsłony kampanii „Razem smakuje lepiej” butelki Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero będą dostępne ze specjalnymi etykietami w opakowaniach 1,5l i 2l. Akcja potrwa do końca października.

Coca-Cola z nowymi etykietami na największych butelkach
fot. mat. pras.

Autor: portalspozywczy.pl/PR
Data: 18-07-2016, 15:11

Na opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Poprzez etykiety marka daje konsumentom narzędzie do kreatywnej zabawy w duchu przesłania, że „Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej komunikacji Coca-Cola przypomina konsumentom o wartości wspólnie spędzonego czasu z najbliższymi. 

- W ramach akcji „Razem smakuje lepiej” postanowiliśmy pomóc konsumentom w zebraniu bliskich przy stole, czy grillu. Wierzymy, że wystarczy niewiele, aby móc spotkać się z najbliższymi, a zaproszenie na posiłek nie musi wiązać się wyłącznie z uroczystymi okazjami. Tak pojawił się pomysł na specjalne etykiety, które każdy z nas może wypełnić w osobisty sposób i tym samym zorganizować codzienne spotkanie najbliższym, ciesząc się smakiem orzeźwiającej Coca-Cola – tłumaczy Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Etykiety stały się także inspiracją do konkursu konsumenckiego. Każdy, kto zakupi limitowaną butelkę Coca-Cola, napisze swoją dedykację na butelce, zrobi zdjęcie i opublikuje je z #RazemSmakujeLepiej na swoim kanale Instagram lub pod konkursowym postem marki Coca-Cola na profilu Facebook, ma szansę zdobyć atrakcyjne nagrody od marki. Przez 8 tygodni (od 20.07. do 03.08.) Coca-Cola nagrodzi najlepsze zdjęcia atrakcyjnymi zestawami, w tym: grillami, akcesoriami grillowymi, koszami piknikowymi oraz lodówkami turystycznymi wypełnionymi orzeźwiającą Coca-Cola. 

Specjalne opakowania Coca-Cola są częścią całorocznej strategii marketingowej marki „Razem smakuje lepiej”. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, działania PR, aktywności w blogosferze oraz w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.

Za projekt opakowania odpowiadają agencje McCann, Fortis i Schawk, kreację materiałów video przygotował McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreację materiałów POP przygotowała agencja Fortis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT    /    Barbara Niemczuk RSS ALERT    /    napoje gazowane RSS ALERT    /    kampanie reklamowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ala 2016-07-19 17:34:38
    Kedy wreszcie bedzie w Polsce Coca Cola słodzona stevią lub splendą-sukraloza

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.