Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola zaprezentowała spot promujący MŚ 2018 w piłce nożnej (wideo)

  • Autor: informacja prasowa Coca-Cola
  • Data: 03-04-2018, 16:03
Coca-Cola zaprezentowała spot promujący MŚ 2018 w piłce nożnej (wideo)
kadr ze spotu Coca-Coli

Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, rusza z kampanią „Gotowi na emocje”. Z okazji tegorocznych Mistrzostw, marka przygotowała spot reklamowy we współpracy z globalną agencją McCANN i jej polskim oddziałem.

Koncept kreatywny zbudowany jest na odprawie w fabryce, sprawdzającej gotowość marki Coca-Cola
do współdzielenia emocji podczas zbliżającego się święta kibiców. Kampania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa inicjatywa marki Coca-Cola zaplanowana na bieżący rok. Otrzyma szerokie wsparcie m.in. w TV, OOH, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.

Od dziesięcioleci Coca-Cola globalnie oraz lokalnie wspomaga inicjatywny sportowe, zwłaszcza piłkarskie. Już w 1930 roku Coca-Cola zaangażowała się w Mundial w Urugwaju, zaś od 1978 jest Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA. Coca-Cola wspiera futbol w ponad 200 krajach, a do fanów tego sportu dociera na całej kuli ziemskiej z misją kibicowania zawodnikom w sportowych zmaganiach ulubionych drużyn.

Od 1 sierpnia 2018 r. Coca-Cola zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka.

- Najnowszy spot marki przygotowany na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2018 oddaje nastroje typowe dla kibicowania, od radości z sukcesów, aż po gorzki smak porażki. Podobnie podczas poprzednich wielkich imprez piłkarskich, będziemy z konsumentami na stadionach i w domach, dzieląc z nimi wszystkie emocje. Na zbliżające się „piłkarskie miesiące” przygotowaliśmy dla kibiców wiele atrakcji i niespodzianek, m.in. możliwość zdobycia biletów na mecze Mistrzostw Świata FIFA - powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread,
a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacje materiałów BTL na rynek polski stworzyła Agencja Fortis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 648) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane