Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Coca-Cola Zero lokowana w "Top Chef"

W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego show "Top Chef" lokowana będzie marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi integralną część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Szefowie kuchni pod okiem jury przygotują obiad rodzinny inspirowany smakiem Coca-Cola Zero. 

Coca-Cola Zero lokowana w
fot. shutterstock

W trakcie najbliższego wydania "Top Chef" (Polsat, 21.03, 21:30) profesjonalni szefowie kuchni pod okiem jury zmierzą się z przygotowaniem obiadu rodzinnego, inspirowanego smakiem Coca-Cola Zero. Lokowanie ma na celu wzmocnić rozpoznawalność marki jako towarzysza codziennego życia i spoiwa domowych posiłków.

"Top Chef" to jeden z najważniejszych kulinarnych show na świecie, w którym widzowie oglądają popisy profesjonalnych szefów kuchni. Bieżąca wiosenna ramówka telewizji Polsat emituje już
7. edycję popularnego show. Niezmiennie w roli prowadzącego jest Grzegorz Łapanowski, a w jury ponownie zasiadają: Ewa Wachowicz, Maciej Nowak, Wojciech Modest Amarro oraz debiutujący
w tej roli restaurator Robert Sowa.

W ramach tegorocznej odsłony "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka przygotowała m.in. zwiększenie banku przepisów mobilnej i kulinarnej aplikacji SimplyTastly oraz test sprawdzający tzw. "Zakupowe oblicza", dostępny za pośrednictwem kanału @cocacolapoland. Poza tym marka realizuje działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

Lokowanie Coca-Cola Zero w show "Top Chef" zaplanowano dwukrotnie.

- W ciągu ostatnich miesięcy nawiązaliśmy strategiczną współpracę ze stacją Polsat. Nasza kampania promująca ideę i istotę posiłków w gronie najbliższych ma tożsamą do widzów "Top Chef" grupę celową. Dlatego lokowanie Coca-Cola Zero pozycjonujemy jako kolejny element rozbudowanych aktywności, zaplanowanych w długoterminowej perspektywie - przekonuje Małgorzata Budnik,  kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Serives.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT    /    Coca-Cola Zero Sugar RSS ALERT    /    Top Chef RSS ALERT    /    napoje gazowane RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.175.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.