Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola Zero lokowana w "Top Chef"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2018, 14:33
Coca-Cola Zero lokowana w
fot. shutterstock

W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego show "Top Chef" lokowana będzie marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi integralną część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Szefowie kuchni pod okiem jury przygotują obiad rodzinny inspirowany smakiem Coca-Cola Zero. 

W trakcie najbliższego wydania "Top Chef" (Polsat, 21.03, 21:30) profesjonalni szefowie kuchni pod okiem jury zmierzą się z przygotowaniem obiadu rodzinnego, inspirowanego smakiem Coca-Cola Zero. Lokowanie ma na celu wzmocnić rozpoznawalność marki jako towarzysza codziennego życia i spoiwa domowych posiłków.

"Top Chef" to jeden z najważniejszych kulinarnych show na świecie, w którym widzowie oglądają popisy profesjonalnych szefów kuchni. Bieżąca wiosenna ramówka telewizji Polsat emituje już
7. edycję popularnego show. Niezmiennie w roli prowadzącego jest Grzegorz Łapanowski, a w jury ponownie zasiadają: Ewa Wachowicz, Maciej Nowak, Wojciech Modest Amarro oraz debiutujący
w tej roli restaurator Robert Sowa.

W ramach tegorocznej odsłony "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka przygotowała m.in. zwiększenie banku przepisów mobilnej i kulinarnej aplikacji SimplyTastly oraz test sprawdzający tzw. "Zakupowe oblicza", dostępny za pośrednictwem kanału @cocacolapoland. Poza tym marka realizuje działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

Lokowanie Coca-Cola Zero w show "Top Chef" zaplanowano dwukrotnie.

- W ciągu ostatnich miesięcy nawiązaliśmy strategiczną współpracę ze stacją Polsat. Nasza kampania promująca ideę i istotę posiłków w gronie najbliższych ma tożsamą do widzów "Top Chef" grupę celową. Dlatego lokowanie Coca-Cola Zero pozycjonujemy jako kolejny element rozbudowanych aktywności, zaplanowanych w długoterminowej perspektywie - przekonuje Małgorzata Budnik,  kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Serives.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane