Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Costa Coffee: Spodziewamy się, że popularność Cold Brew utrzyma się w tym roku

Spodziewamy się, że popularność Cold Brew utrzyma się i w tym roku. Jest to zdecydowanie innowacyjny koncept, a takich właśnie poszukują koneserzy kawy. 20-godzinny proces macerowania pozbawia kawy goryczki i kwasowości, ale wydobywa z niej esencję smaku – powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl Kamil Gaszewski, Beverage Development Manager Europe Costa Coffee.

Costa Coffee: Spodziewamy się, że popularność Cold Brew utrzyma się w tym roku
Kamil Gaszewski, Beverage Development Manager Europe Costa Coffee, fot. mat. prasowe

Autor: JS / portalspozywczy.pl
Data: 29-06-2018, 12:06

W lecie minionego ogromną popularnością cieszyło się Cold Brew. Zdaniem Kamila Gaszewskiego ten trend utrzyma się także w tym roku. 

– O Cold Brew po raz pierwszy świat usłyszał 2-3 lata temu, kiedy to zaczęto je serwować w Stanach Zjednoczonych. W ubiegłym roku trend zawitał także do Europy, a od czerwca można było go spróbować Costa Coffee. Jako pierwsi zapoznaliśmy Polaków z terminem kawy macerowanej na zimno. Spotkała się ona z tak pozytywnym przyjęciem, że zdecydowaliśmy się pozostawić ją w menu aż do października, czyli do momentu kiedy pogoda zaczyna się ochładzać i klienci wybierają rozgrzewające napoje – tłumaczył Beverage Development Manager Europe Costa Coffee.

– Spodziewamy się, że popularność Cold Brew utrzyma się i w tym roku. Jest to zdecydowanie innowacyjny koncept, a takich właśnie poszukują koneserzy kawy. 20-godzinny proces macerowania pozbawia kawy goryczki i kwasowości, ale wydobywa z niej esencję smaku. Dlatego nawet osoby przyzwyczajone do białych kaw, doceniają smak czystego Cold Brew. Klientom mocno przywiązanym do słodszych kaw, proponujemy wersję z mlekiem i syropem smakowym. Cold Brew to także odpowiedź na kawowe gusta Polaków, którzy są bardziej świadomymi konsumentami, poszukującymi nowatorskich sposobów parzenia – dodał Kamil Gaszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Costa Coffee RSS ALERT    /    Cold Brew RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT    /    rynek kawy w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • hołmbarista 2018-10-05 13:10:20
    "– O Cold Brew po raz pierwszy świat usłyszał 2-3 lata temu, kiedy to zaczęto je serwować w Stanach Zjednoczonych. W ubiegłym roku trend zawitał także do Europy, a od czerwca można było go spróbować Costa Coffee. Jako pierwsi zapoznaliśmy Polaków z terminem kawy macerowanej na zimno. " Panie Kamilu, historię kawy zna Pan tylko z Pani Domu. Cold Brew istnieje na globalnym roku od +- 2007 roku od Mistrzostw Barista w Tokio. W Polsce robiono je już w 2010-11 i pionierem z całą pewnością nie była marka Costa Coffee także proszę o trochę rzetelności bo ta marketingowa papka jest słaba merytorycznie :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.48.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.