Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Czas na herbatę: Dla konsumentów liczy się smak i właściwości poszczególnych rodzajów herbaty (wywiad)

Jesień i zima to zdecydowanie czas na herbatę. Rozgrzewającą. Z konfiturą. Smakową. To też pora roku, podczas której chętnie są odwiedzane sklepy z herbatami jak np. sieć Czas na herbatę, która w tym roku świętuję 22 lata działalności na rynku. O strategii firmy, planach rozwoju, trendach na rynku oraz preferencjach konsumenckich opowiada nam Dariusz Małas, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Czas na herbatę.

Czas na herbatę: Dla konsumentów liczy się smak i właściwości poszczególnych rodzajów herbaty (wywiad)
Dariusz Małas, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Czas na herbatę, fot. materiały prasowe

Dalsza część artykułu (93%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Czas na Herbatę RSS ALERT    /    Dariusz Małas RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Tch 2019-09-27 14:02:54
    Ostatnie badania z przed miesiąca potwierdziły, że herbata gorąca jest mocno rakotwòrcza

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.