Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Czysta etykieta, prosty skład - masowy trend, który marce Premium Rosa przyświeca od początku działalności

Premium Rosa obecna jest na polskim rynku od ponad 10 lat.  Firma specjalizuje się w produkcji i dystrybucji soków NFC, syropów, suplementów diety, napojów funkcjonalnych, konfitur oraz herbatek dla dzieci i kobiet, wytwarzanych bezpośrednio z owoców, ziół i roślin leczniczych.

Czysta etykieta, prosty skład - masowy trend, który marce Premium Rosa przyświeca od początku działalności

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Premium Rosa Sp. z o.o.
Data: 08-11-2019, 14:39

Wszystkie produkty marki Premium Rosa tworzone są z myślą o zdrowiu.

Od początku działalności firma skupia się na tworzeniu i utrzymywaniu najwyższej jakości produktów, w których zachowane są właściwości odżywcze i prozdrowotne przetwarzanych surowców. Wszystkie produkty wytwarzane są według sprawdzonych zasad i receptur  - odległych od współczesnego rozumienia przemysłowej produkcji spożywczej.

Sam producent deklaruje: „Tworzymy historię owoców i ziół”.

Dzięki odpowiedniej edukacji, z roku na rok wzrasta wiedza konsumentów w zakresie świadomości przy podejmowaniu decyzji zakupowych produktów spożywczych.

Konsumenci coraz chętniej sięgają po naturalne produkty z owoców, ziół i warzyw, których stosowanie przez określony czas może mieć realny i korzystny wpływ na stan zdrowia. Poprzez nasycenie rynku tego rodzaju produktami, coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na „czystą etykietę” i „prosty skład” wybieranych produktów.

W kategorii prozdrowotnych napojów ogromnym wyróżnikiem konkurencyjnym Premium Rosa jest wykorzystywanie w produkcji soków NFC (z ang. Not from Concentrate) - soków tłoczonych bezpośrednio z owoców.  Oznacza to, że żaden z produktów nie jest odtworzony z koncentratu czy soku zagęszczonego. Co najistotniejsze, w produktach Premium Rosa BRAK jest dodatków barwników, aromatów, substancji konserwujących czy syntetycznych substancji słodzących.

Dzięki stosowanej filozofii, marka jako jedna z nielicznych w branży idealnie wpisuje się w trend czystej etykiety i prostego składu, którym szczyci się od wielu lat.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.