Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Devil Energy Drink: Nie możemy brać odpowiedzialności za interpretację zamieszczonych przez nas postów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-11-2017, 12:26
Devil Energy Drink: Nie możemy brać odpowiedzialności za interpretację zamieszczonych przez nas postów
fot. za facebook.com/DevilEnergy

Spółka Waterius, producent napoju Devil, który zasłynął ostatnio kontrowersyjną kampanią w mediach społecznościowych, przesłała do naszej redakcji swoje stanowisko w tej sprawie. - Przyjęta przez producenta strategia marketingowa jest realizowana konsekwentnie od 6 lat i obejmuje m.in. działania na Facebook’u, gdzie prezentowane są treści nawiązujące do relacji damsko-męskich, treści humorystyczne, tzw. „memy” itd. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre mogą być postrzegane jako kontrowersyjne, jednak zapewniamy, że nie mają na celu godzenia w żadne środowiska, ani nie mają prezentować treści dyskryminujących odbiorców ze względu na płeć, rasę, wyznanie - czytamy w komentarzu.

 Jak czytamy w stanowisku producenta napoju, marka Devil Energy wspiera zarówno kobiety, jak i mężczyzn sportowców poprzez sponsoring młodzieży w klubach sportowych, wsparcie imprez, sparingów i innych wydarzeń, gdzie biorą udział zarówno zawodnicy płci męskiej, jak i żeńskiej.

- Devil Energy Drink to produkt skierowany głównie do osób młodych, aktywnych, poszukujących atrakcyjnych wizerunkowo produktów, o oryginalnym smaku, a także miłośników sportów ekstremalnych, szeroko rozumianej rozrywki (koncerty, kluby i imprezy). Dzięki dotychczasowym działaniom marketingowo-sprzedażowym, zyskał rozpoznawalność i stałą grupę fanów, m.in. w social mediach - czytamy w komentarzu firmy. 

- Obrazki prezentowane na naszym fanpage’u w ostatnim czasie są zgodne z przyjętą przez nas strategią oraz wpisują się w kanony, prezentowane obecnie w social mediach - także przez inne, także wiodące marki. Interpretacja zamieszczonych przez nas postów zależy tylko i wyłącznie od ich subiektywnej oceny przez obserwujących i komentujących, niestety nie możemy za to brać odpowiedzialności jako producent napoju, który działa w ramach przyjętej strategii - czytamy dalej.

Czytaj także: Czy da się promować "energetyki" bez skandalu?

Przypomnijmy, producent napoju energetycznego Devil Energy najnowszą reklamą w social mediach poruszył internautów. Mimo oskarżeń o seksizm nie przeprosił ani nie usunął grafiki z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”, tylko dodał jej nowy wariant z mężczyzną - informuje wirtualnemedia.pl.

23905615_1692848564068565_7634249929168829049_n.jpg 23905615_1692848564068565_7634249929168829049_n.jpg

23795754_1693841283969293_8941436678024017237_n.jpg 23795754_1693841283969293_8941436678024017237_n.jpg

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH