Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Devil Energy Drink: Nie możemy brać odpowiedzialności za interpretację zamieszczonych przez nas postów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-11-2017, 12:26
Devil Energy Drink: Nie możemy brać odpowiedzialności za interpretację zamieszczonych przez nas postów
fot. za facebook.com/DevilEnergy

Spółka Waterius, producent napoju Devil, który zasłynął ostatnio kontrowersyjną kampanią w mediach społecznościowych, przesłała do naszej redakcji swoje stanowisko w tej sprawie. - Przyjęta przez producenta strategia marketingowa jest realizowana konsekwentnie od 6 lat i obejmuje m.in. działania na Facebook’u, gdzie prezentowane są treści nawiązujące do relacji damsko-męskich, treści humorystyczne, tzw. „memy” itd. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre mogą być postrzegane jako kontrowersyjne, jednak zapewniamy, że nie mają na celu godzenia w żadne środowiska, ani nie mają prezentować treści dyskryminujących odbiorców ze względu na płeć, rasę, wyznanie - czytamy w komentarzu.

 Jak czytamy w stanowisku producenta napoju, marka Devil Energy wspiera zarówno kobiety, jak i mężczyzn sportowców poprzez sponsoring młodzieży w klubach sportowych, wsparcie imprez, sparingów i innych wydarzeń, gdzie biorą udział zarówno zawodnicy płci męskiej, jak i żeńskiej.

- Devil Energy Drink to produkt skierowany głównie do osób młodych, aktywnych, poszukujących atrakcyjnych wizerunkowo produktów, o oryginalnym smaku, a także miłośników sportów ekstremalnych, szeroko rozumianej rozrywki (koncerty, kluby i imprezy). Dzięki dotychczasowym działaniom marketingowo-sprzedażowym, zyskał rozpoznawalność i stałą grupę fanów, m.in. w social mediach - czytamy w komentarzu firmy. 

- Obrazki prezentowane na naszym fanpage’u w ostatnim czasie są zgodne z przyjętą przez nas strategią oraz wpisują się w kanony, prezentowane obecnie w social mediach - także przez inne, także wiodące marki. Interpretacja zamieszczonych przez nas postów zależy tylko i wyłącznie od ich subiektywnej oceny przez obserwujących i komentujących, niestety nie możemy za to brać odpowiedzialności jako producent napoju, który działa w ramach przyjętej strategii - czytamy dalej.

Czytaj także: Czy da się promować "energetyki" bez skandalu?

Przypomnijmy, producent napoju energetycznego Devil Energy najnowszą reklamą w social mediach poruszył internautów. Mimo oskarżeń o seksizm nie przeprosił ani nie usunął grafiki z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”, tylko dodał jej nowy wariant z mężczyzną - informuje wirtualnemedia.pl.

23905615_1692848564068565_7634249929168829049_n.jpg 23905615_1692848564068565_7634249929168829049_n.jpg

23795754_1693841283969293_8941436678024017237_n.jpg 23795754_1693841283969293_8941436678024017237_n.jpg

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.