Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Dilmah: Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce

– Wiele osób nie potrafi porównać jakości dostępnych na rynku produktów. W związku z tym są przekonane, że wszystkie herbaty są takie same, a w swoich wyborach konsumenckich kierują się przede wszystkim ceną – wyjaśnia Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods, dystrybutora herbat Dilmah.

Dilmah: Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce
fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 13-10-2017, 12:48

Sezon jesienno-zimowy jest kluczowym okresem dla rynku herbat. 

– Przygotowaliśmy szereg działań marketingowych, z którymi będziemy aktywni zarówno w sektorze gastronomii, jak i detalu. W wybranych restauracjach i kawiarniach właśnie rusza akcja „Dni Herbaty”. Będzie to kolejna edycja kampanii, którą co roku otwieramy sezon zimowy. W lokalach pojawią się cztery nowe rozgrzewające herbaty przyrządzane na bazie naszych oryginalnych przepisów. Zadbamy o to, by były one podawane w nowej atrakcyjnej wizualnie formie i stanowiły ciekawe urozmaicenie menu współpracujących z nami obiektów – mówi o planach marki Dilmah, Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods.

Dilmah, poza rynkiem HoReCa, swoje działania kieruje również na rynek detaliczny. 

– W sklepach detalicznych skupimy się na lepszej ekspozycji produktów premium. Zwyczajowo herbaty najwyższej jakości trafiały na wysokie półki. Chcielibyśmy złamać tą zasadę i sprawić, by najlepsze gatunkowo herbaty były bardziej widoczne a zarazem łatwiej dostępne dla naszych klientów – tłumaczy Anna Pycińska.

Dyrektor marketingu Gourmet Foods podkreśla, ze wyzwaniem dla marek premium jest ciągle niska świadomość konsumentów odnośnie jakości produktów. 

– Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce. Wiele osób nie potrafi porównać jakości dostępnych na rynku produktów. W związku z tym są przekonane, że wszystkie herbaty są takie same, a w swoich wyborach konsumenckich kierują się przede wszystkim ceną. Realizowaną od lat misją marki Dilmah jest przeciwdziałanie tej sytuacji poprzez edukowanie klientów na temat unikalnych właściwości własnych produktów oraz herbaty jako takiej – argumentuje Anna Pycińska.

– Konsekwentnie nie poddajemy się presji cenowej i utrzymujemy wysokie standardy jakości herbat Dilmah. Jeszcze tej jesieni uruchamiamy w naszym lokalu w Warszawie (Herbata i Kawa przy ulicy Waryńskiego 28) szkolenia z wiedzy o świecie herbaty, na które zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć na ten temat więcej – dodaje dyrektor marketingu Gourmet Foods.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gourmet Foods RSS ALERT    /    Dilmah RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbat RSS ALERT    /    rynek herbaty 2017 RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.161.71.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.