Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

DrWitt z nowym narzędziem wsparcia sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-09-2014, 12:01

DrWitt, jedna z marek soków w portfolio Agros-Nova, rusza z nowym narzędziem wsparcia - mobilną kampanią reklamową. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce.

Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania.

Kampania mobilna informująca o ofercie soków i napojów funkcjonalnych marki DrWitt przypada na początek jesieni - okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.

Agros-Nova to jeden z wiodących producentów żywności w Polsce. Jest największym przetwórcą owoców i warzyw. Spółka rozwija się w oparciu o cztery biznesowe filary: SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych), przetworów owocowo - warzywnych, potraw gotowych oraz dodatków do potraw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH