Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producent Staropolanki zadowolony z I półrocza br.

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2014, 14:01
Dwucyfrowe wzrosty sprzedaży Staropolanki
Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU, producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy; fot. materiały prasowe

- Rok do roku realizujemy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży Staropolanki, zarówno ilościowo, jak również wartościowo - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU, producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy.

- Jesteśmy dopiero po półrocznych wynikach. Teraz kluczowa będzie druga połowa roku i osiągnięte w tym czasie wyniki. Dlatego też, w nadchodzących miesiącach bardzo mocno przykładamy się do ciągłego budowania dystrybucji oraz przygotowania atrakcyjnych ofert promocyjnych dla naszych partnerów handlowych - komentuje Bogdan Szladewski.

Jego zdaniem, sprzyjająca pogoda jest najlepszym wyznacznikiem rosnącej sprzedaży wody w sezonie letnim. - Tegoroczne lato powoli dobiega końca, dlatego też mamy podstawy, aby ten sezon uznać za bardzo udany pod względem sprzedaży produktów sygnowanych marką Staropolanka i Wielka Pieniawa. W przypadku wielkości sprzedaży naszych wód, nie bez znaczenia była również rozpoczęta w czerwcu kampania reklamowa pod hasłem "Jak coś robisz, rób to z wodą. Staropolanka". Po pierwsze, byliśmy obecni w największych miastach Polski, a po drugie, poprzez różnorodne grafiki realizowaliśmy działalność edukacyjną, zwracając uwagę na naszą wodę, jako świetny produkt towarzyszący każdej aktywności życiowej - mówi Szladewski.

Jak tłumaczy wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich,sezonowość i pogoda są bardzo istotnymi czynnikami, ale głównie w kontekście odsprzedaży, czyli realnej konsumpcji. - Aby konsument miał szansę wybrać dany produkt, musi on się znaleźć w sklepie, w odpowiedniej dla sezonu ilości, cenie, w widocznym miejscu, a najlepiej w atrakcyjnej promocji. Jeżeli dodatkowo nałożymy na to część związaną z marketingiem i pozycjonowaniem marki, to uzyskamy odpowiedź na pytanie, dotyczące tego, co wpływa na sukces sprzedaży wody - przyznaje nasz rozmówca.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH