Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Cola: Polacy są coraz bardziej otwarci na innowacje

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 15-12-2014, 08:50
Dyrektor Coca-Cola: Polacy są coraz bardziej otwarci na innowacje
Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services; fot. materiały prasowe

Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services przyznaje, że jest pozytywnie zaskoczona polskimi konsumentami, ich kreatywnością i otwarciem na innowacje - czytamy w Rzeczpospolitej.

Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services, zapewnia, że Polska była i jest dla spółki jednym z najważniejszych rynków na świecie, z wciąż dużymi możliwościami rozwoju. Dlatego spółka koncentruje się na polskim rynku i w niego inwestuje.

Jak informuje Rzeczpospolita w maju tego roku Coca-Cola HBC zakończyła trzyletni program inwestycyjny wart 170 mln zł w zakładzie w Radzyminie pod Warszawą obejmujący m.in. instalację jednej z najszybszych w Polsce linii do rozlewu napojów i automatyzację całego procesu logistyczno-dystrybucyjnego. Cały czas rozwijamy nasze globalne centrum usług biznesowych w zakresie finansów i HR w Warszawie, które obsługuje dziś około 100 krajów.

Dyrektor generalna zapewnia, ze Coca-Cola chce być w dalszym ciągu liderem rynku napojów bezalkoholowych, co oznacza, że spółka musi być aktywna we wszystkich jego kategoriach. Coca-Cola rozwijając marki, koncentruje się na trzech kluczowych aspektach: ich wsparciu marketingowym, rozwoju dystrybucji oraz innowacjach. Te ostatnie nie oznaczają wyłącznie nowych produktów i opakowań, ale również innowacje w tworzeniu personalizowanych etykiet, działaniach promocyjnych i reklamowych - czytamy w Rzeczpospolitej.

Zdaniem Anny Jakubowski polski rynek napojów jest perspektywiczny a szanse na dalszy rozwój ma cały rynek napojów bezalkoholowych w Polsce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zadowolony 26-12-2014, 20:21:
a byłeś/aś ostatnio w Tesco czy Fresh Market?
  • zawiedziony 16-12-2014, 09:23:
a Coca-Cola w dalszym ciągu traktuje Polskę jako "gorszą" - brak w oficjalnej ofercie Coli Waniliowej.
Poza tym w ubiegłych latach loterie, miśki, a teraz z roku na rok coraz gorzej.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH