Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Coli o wzrostach na rynku napojów i flagowej marce: Ten rok będzie jeszcze lepszy!

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-09-2016, 10:37
Dyrektor Coca-Coli o wzrostach na rynku napojów i flagowej marce: Ten rok będzie jeszcze lepszy!
Lana Popović, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

- Można się spodziewać dalszego wzrostu rynku napojów bezalkoholowych w Polsce. W 2015 roku rosły wszystkie kategorie, a kategoria wody rosła jako jedna z wiodących. W tym roku też obserwujemy wzrosty – według danych za lipiec rok do roku o blisko 4 proc. w ujęciu wartościowym i 3 proc. w ujęciu wolumenowym. Mamy w tym wzroście swój udział - mówi w rozmowie z www.portalspozywczy.pl, Lana Popović, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Mija właśnie 100 dni odkąd Lana Popović objęła stanowisko dyrektor generalnej oddziałów The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich.

- Polska jest rynkiem o bardzo silnej konkurencji, gdzie obok globalnych koncernów jest wielu graczy lokalnych, którzy na przestrzeni lat się rozwinęli i wchodzą na rynki zagraniczne. To rynek, który lubi nowości, nowe propozycje, nowe smaki - komentuje swoje pierwsze wrażenia z pracy na polskim rynku FMCG.

WZROSTY MARKI COCA-COLA

Jak przyznaje dyrektor Coca-Coli, 2016 jest dobrym rokiem także dla flagowej marki koncernu - Coca-Cola, która odnotowała wzrosty zarówno pod względem wartości, ale i wolumenu. - To wynik konsekwentnych działań pozycjonujących markę jako symbol orzeźwienia oraz przypominających o jej wspaniałym smaku. W ostatnich miesiącach marka została mocno wsparta kampanią zbudowaną wokół wydarzeń piłkarskich i to przyniosło bardzo dobre efekty - dodaje Lana Popović.

Coca-Cola jest liderem na rynku napojów bezalkoholowych w Polsce. Dyrektor potwierdza, że spółka zamierza tę pozycję utrzymać. - Rok 2016 jest pełen nowości, ale marka Coca-Cola pozostaje naszym priorytetem. Z wielkim powodzeniem rozpoczęliśmy kampanię „Taste the Feeling”, która jest naszą największą kampanią reklamową od 10 lat. Później nasze działania skupione były wokół piłki nożnej – UEFA EURO 2016 i Coca-Cola Cup. Po raz pierwszy obok Roberta Lewandowskiego, ambasadora turnieju dla gimnazjów, zobaczyliśmy jego mamę. Postawiliśmy też na bliską współpracę z influencerami, takimi jak Ygor, Maffashion czy Abstrachuje. Pracujemy z nimi nie tylko w ich naturalnej internetowej przestrzeni. Latem w sklepach dostępne były puszki Coca-Coli z ich wizerunkiem. Ten rok to też nowa FANTA, działania dla marki Sprite, nowy limonkowo-miętowy wariant Nestea czy wprowadzenie na rynek nowej marki wodnej, Kropli Délice. Naprawdę dużo się dzieje w każdej z naszych kategorii - podkreśla.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bakbar 30-09-2016, 14:16:
coca coca jedna z marek która kłania się Biedronce w pas nosem ocierając o ziemię, nie mam racji? że też dają się tak poniżać...
  • Czytelnik 28-09-2016, 17:14:
coca cola sprzedaje otyłość !
  • wqrw 28-09-2016, 14:43:
Ja się tylko zastanawiam, jak można to pić? Ludzie w ogóle nie dbają o swoje zdrowie! i wlewają tę chemię w siebie i swoje dzieci!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH