Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Dyrektor Coca-Coli o wzrostach na rynku napojów i flagowej marce: Ten rok będzie jeszcze lepszy!

- Można się spodziewać dalszego wzrostu rynku napojów bezalkoholowych w Polsce. W 2015 roku rosły wszystkie kategorie, a kategoria wody rosła jako jedna z wiodących. W tym roku też obserwujemy wzrosty – według danych za lipiec rok do roku o blisko 4 proc. w ujęciu wartościowym i 3 proc. w ujęciu wolumenowym. Mamy w tym wzroście swój udział - mówi w rozmowie z www.portalspozywczy.pl, Lana Popović, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Dyrektor Coca-Coli o wzrostach na rynku napojów i flagowej marce: Ten rok będzie jeszcze lepszy!
Lana Popović, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
Data: 28-09-2016, 10:37

Mija właśnie 100 dni odkąd Lana Popović objęła stanowisko dyrektor generalnej oddziałów The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich.

- Polska jest rynkiem o bardzo silnej konkurencji, gdzie obok globalnych koncernów jest wielu graczy lokalnych, którzy na przestrzeni lat się rozwinęli i wchodzą na rynki zagraniczne. To rynek, który lubi nowości, nowe propozycje, nowe smaki - komentuje swoje pierwsze wrażenia z pracy na polskim rynku FMCG.

WZROSTY MARKI COCA-COLA

Jak przyznaje dyrektor Coca-Coli, 2016 jest dobrym rokiem także dla flagowej marki koncernu - Coca-Cola, która odnotowała wzrosty zarówno pod względem wartości, ale i wolumenu. - To wynik konsekwentnych działań pozycjonujących markę jako symbol orzeźwienia oraz przypominających o jej wspaniałym smaku. W ostatnich miesiącach marka została mocno wsparta kampanią zbudowaną wokół wydarzeń piłkarskich i to przyniosło bardzo dobre efekty - dodaje Lana Popović.

Coca-Cola jest liderem na rynku napojów bezalkoholowych w Polsce. Dyrektor potwierdza, że spółka zamierza tę pozycję utrzymać. - Rok 2016 jest pełen nowości, ale marka Coca-Cola pozostaje naszym priorytetem. Z wielkim powodzeniem rozpoczęliśmy kampanię „Taste the Feeling”, która jest naszą największą kampanią reklamową od 10 lat. Później nasze działania skupione były wokół piłki nożnej – UEFA EURO 2016 i Coca-Cola Cup. Po raz pierwszy obok Roberta Lewandowskiego, ambasadora turnieju dla gimnazjów, zobaczyliśmy jego mamę. Postawiliśmy też na bliską współpracę z influencerami, takimi jak Ygor, Maffashion czy Abstrachuje. Pracujemy z nimi nie tylko w ich naturalnej internetowej przestrzeni. Latem w sklepach dostępne były puszki Coca-Coli z ich wizerunkiem. Ten rok to też nowa FANTA, działania dla marki Sprite, nowy limonkowo-miętowy wariant Nestea czy wprowadzenie na rynek nowej marki wodnej, Kropli Délice. Naprawdę dużo się dzieje w każdej z naszych kategorii - podkreśla.

więcej informacji:

Lana Popović RSS ALERT    /    Coca-Cola Poland Services RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • wqrw 2016-09-28 14:43:27
    Ja się tylko zastanawiam, jak można to pić? Ludzie w ogóle nie dbają o swoje zdrowie! i wlewają tę chemię w siebie i swoje dzieci!
  • Czytelnik 2016-09-28 17:14:29
    coca cola sprzedaje otyłość !
  • bakbar 2016-09-30 14:16:55
    coca coca jedna z marek która kłania się Biedronce w pas nosem ocierając o ziemię, nie mam racji? że też dają się tak poniżać...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.161
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.