Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Coli: Stale widzę ogromny potencjał dla rynku napojów w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-12-2014, 13:14
Dyrektor Coca-Coli: Stale widzę ogromny potencjał dla rynku napojów w Polsce
Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services; fot. materiały prasowe

- Stale widzę ogromny potencjał dla rynku napojów w Polsce. Jest to jednak bardzo konkurencyjny rynek, na którym funkcjonują jednocześnie międzynarodowe koncerny oraz lokalni producenci. Aby stale się rozwijać trzeba mieć klarowną strategię, dobrze zorganizowane zarządzanie, fachowy zespół pracowników oraz dobre relacje z odbiorcami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.

Jak potwierdza Anna Jakubowski, ciepłe lato i pogodna jesień sprzyjały sprzedaży napojów. Widać to po wynikach za trzy kwartały br.

- Okoliczności do wzrostu były bardzo sprzyjające. Widzimy, że niektóre kategorie rosną szybciej niż dotychczas. Cała kategoria napojów bezalkoholowych gotowych do spożycia rosła, w szczególności dzięki takim kategoriom jak woda, soki i napoje energetyczne - dodaje dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.

Podkreśla, że kategoria wód butelkowanych rośnie od wielu lat, a więc nie jest to trend chwilowy. Ma ona ciągle potencjał wzrostowy patrząc na średnią spożycia wody w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej. Dlatego Coca-Cola będzie cały czas wspierać markę Kropla Beskidu.    

Rynek napojów stoi przed olbrzymimi wyzwaniami związanymi z obniżaniem zawartości cukru. - W dwóch produktach na polskim rynku używamy już słodzika na bazie stewii. Są to napoje Sprite oraz mrożona herbata zielona Nestea. Chcemy, żeby konsument miał jak najwiekszy wybór dlatego budujemy portfolio produktów z obniżoną lub zerową kalorycznością - mówi Anna Jakubowski.

Jednak podkreśla, że konsumenci raczej nie zawracają uwagi na to, czy napój zawiera stewię czy nie, ale na ogólną zawartość kalorii. - Dlatego dostarczmy konsumentom zróżnicowaną ofertę, w której znajdują się także produkty o obniżonej lub zerowej kaloryczności, takie jak Coca-Cola Light i Coca-Cola Zero - dodaje.

Czytaj także: Dyrektor Coca-Coli: Planujemy utrzymać pozycję lidera rynku napojów 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • malajka 05-12-2014, 09:16:
mi to i tak nic nie zastąpi czarnej herbatki z teekanne czy z innej firmy do śniadanka. zwłaszcza jak jest taka pogoda, to tylko człowiek marzy o rozgrzaniu organizmu i ciepłym kocyku.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH