REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Coca-Coli: W 2015 r. wzrosła sprzedaż wszystkich naszych marek

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-01-2016, 14:29
Dyrektor Coca-Coli: W 2015 r. wzrosła sprzedaż wszystkich naszych marek
Wzrosła sprzedaż wszystkich marek Coca-Cola HBC Polska; fot. materiały prasowe

Z punktu widzenia spółki Coca-Cola HBC Polska 2015 był to świetny rok. - Wzrosła nam sprzedaż wszystkich naszych marek, przy czy umocniliśmy zdecydowanie pozycję lidera naszej sztandarowej marki Coca-Cola na rynku napojów gazowanych, a sprzedaż pozostałych napojów napojów gazowanych Fanta i Sprite oraz wody mineralnej Kropla Beskidu znacznie przewyższyła plany - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska.

REKLAMA

- W minionym roku wprowadziliśmy na rynek nowy produkt Kroplę w trzech różnych wariantach smakowych. Polakom bardzo podobały się nasze programy marketingowe, zwłaszcza związane z obchodami rocznicy butelki konturowej Coca-Coli czy tradycyjnie już ze Świętami Bożego Narodzenia. Nasza karawana świąteczna, która odwiedziła 50 miast w Polsce cieszyła się popularnością, a frekwencja przerosła wszelkie oczekiwania - komentuje Iwona Jacaszek Pruś.

W 2015 roku Coca-Cola HBC Polska wprowadziła na rynek innowacyjną, ekologiczną butelkę roślinną tzw. Plant bottle, co docenili konsumenci wody Kropla Beskidu i zaowocowało wzrostem jej sprzedaży.

- Cieszy nas bardzo fakt, że w niezależnym badaniu nasi klienci detaliczni uznali nas za najlepszego dostawcę wśród firm FMCG. Zostaliśmy także ocenieni jak firma nr 1 wśród firm FMCG w rankingu firm odpowiedzialnych społecznie w Polsce - dodaje Iwona Jacaszek Pruś.

Jednocześnie przyznaje, że spółka liczy na to, że 2016 rok będzie równie udany. - Dla naszych konsumentów, klientów i partnerów mamy równie ekscytujące plany, jak to co wdrożyliśmy w 2015 roku - podsumowuje dyrektor Coca-Cola HBC Polska.

Jak już pisaliśmy, zdaniem Iwony Jacaszek Pruś, rok 2015 był świetnym rokiem dla całej branży napojowej. Sprzedaż napojów bezalkoholowych w 2015 wyraźnie wzrosła w porównaniu do zeszłego roku (prawie 9 proc. w ujęciu wolumenowym oraz 6 proc. w ujęciu wartościowym według danych do końca listopada br.). W poprzednich latach wzrost rynku oscylował wokół 2 proc. rocznie.

Czytaj także: Dyrektor Coca-Coli: Rok 2015 był świetny dla branży napojowej

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gość 14-01-2016, 12:03:
Co?? Proponuję wczytać się w te komentarze.
  • womit 10-01-2016, 22:01:
Czy ja wiem, czy tak kosztem pracowników, na forum gowork.pl/opinie_czytaj,15315 jakoś specjalnie nie narzekają.
  • gość 08-01-2016, 19:04:
A czyim kosztem?? Pracowników!! Firma, która tylko potrafi się chwalić wynikami i zasłaniać reputacją. W środku bałagan jakich mało. Dramat!

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 718) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 754 917)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH