Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Dyrektor Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska: W segmencie kawy rozpuszczalnej jest miejsce na innowacje

Wspólny projekt Nestlé ze Starbucks oraz oferta kaw w kapsułkach Dolce Gusto - to wyjście na przeciw nowym trendom na rynku kawowym. Ale to nie wszystko. - Moim zdaniem również w obrębie kawy rozpuszczalnej jest miejsce na kolejne innowacje - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Arthur van Keeken, dyrektor Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska.

Dyrektor Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska: W segmencie kawy rozpuszczalnej jest miejsce na innowacje
Arthur van Keeken, dyrektor Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska

Jaki wpływ na rynek polski będzie miała umowa Nestlé ze Starbucks?

Obecnie analizujemy ją pod kątem dopasowania oferty dla polskiego rynku i konsumentów. Współpraca ze Starbucks pozwoli nam zaistnieć w kategoriach kawowych, w których do tej pory nas nie było, jak kawa mielona czy ziarnista.

Przede wszystkim jednak może nam pomóc przyciągnąć więcej także zupełnie nowych konsumentów – ponieważ jest to marka, która może na sklepowe półki z kawą wprowadzić doświadczenie wprost z kawiarni. Tak więc współpraca ze Starbucks otwiera przed nami wiele nowych możliwości.

W portfolio NESCAFÉ nie ma kaw mielonych. Czy rozważają Państwo poszerzenie swojej oferty o ten segment?

Marki, które obecnie posiadamy w naszej ofercie, dają nam szansę na dobre funkcjonowanie na rynku. Obecnie jest na nim miejsce na kawy ziarniste, w kapsułkach, mielone i rozpuszczalne. We wszystkich tych segmentach chcemy udoskonalać metody produkowania i serwowania kawy. Każdy segment, który się rozwija, stwarza nowe szanse, a analizując segment kawy mielonej widzimy, że jest on stabilny – jej konsumpcja nie rośnie. W Nestlé oczywiście głęboko wsłuchujemy się w potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów oraz klientów. Podążając za nimi jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiednią wartość naszym interesariuszom. Jednocześnie cały czas badamy trendy i poszukujemy różnych możliwości.

Segmenty kawy mielonej i rozpuszczalnej są stabilne. Z kolei rozwijają się kawy ziarniste i kapsułki. O czym to świadczy?

Wynika to z trendów. Konsumenci coraz częściej i chętniej poszukują nowych, różnych smaków w kawie. Przy tym zwracają uwagę na jakość i pochodzenie produktów. 

Czy patrząc na wspomniane trendy konsumenckie i rozwój poszczególnych segmentów, możemy spodziewać się innowacyjnych rozwiązań na rynku kawy?

Z pewnością jednym z takich rozwiązań jest nasz wspólny projekt ze Starbucks oraz oferta kaw w kapsułkach Dolce Gusto. Moim zdaniem również w obrębie kawy rozpuszczalnej jest miejsce na kolejne innowacje.

PRZECZYTAJ CAŁY WYWIAD: Rynek kawy - "ekspresowe" tempo rozwoju. Wywiad z dyrektorem Działu Kaw i Napojów w Nestlé Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Arthur van Keeken RSS ALERT    /    Nestlé RSS ALERT    /    Nestle Polska RSS ALERT    /    Nescafe RSS ALERT    /    Dolce Gusto RSS ALERT    /    Starbucks RSS ALERT    /    rynek kawy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.130.252
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.