Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Heroes Energy: Rynek napojów energetyzujących nadal się rozwija

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-08-2013, 11:39
Dyrektor Heroes Energy: Rynek napojów energetyzujących nadal się rozwija
Michał Łabędź, Managing Director Heroes Energy

Potencjał rynku napojów energetyzujących jest wciąż duży, o czym świadczą pojawiające się na nim nowe produkty. Myślę, że nadal będzie się on rozwijał, chociaż nie tak gwałtownie jak jeszcze dwa trzy lata temu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Łabędź, Managing Director Heroes Energy.

- Gdzie powstają napoje marki Heroes Energy?

- Receptura napoju powstała w jednym z najlepszych laboratoriów w Europie. Również fabrykę, w której jest produkowana wybraliśmy ze względu na to, że zachowuje ona wysoką jakość naszych produktów, którą zresztą na bieżąco monitorujemy.

- Jaka jest obecnie wielkość produkcji?

- Jesteśmy na początku drogi, ale nawet przy dużym zainteresowaniu naszym wyrobem możliwości zakładu gdzie produkowany jest Heroes Energy pozwolą na pełne zaspokojenie potrzeb.

- Jak ocenia Pan potencjał rynku energetyków, czy będzie się nadal rozwijał i w jakim tempie?

- Jestem przekonany, że potencjał rynku jest duży, o czym świadczą pojawiające się na nim nowe produkty. Myślę też, że nadal będzie się on rozwijał, chociaż nie tak gwałtownie jak jeszcze dwa trzy lata temu.

- Na polskim rynku napojów energetycznych panuje duża konkurencja. Jak planują Państwo wyróżnić swoją ofertę?

- Nasza oferta zdecydowanie odbiega od produktów obecnych do tej pory na rynku. To co nas wyróżnia to nie tylko dopracowana w najdrobniejszych szczegółach receptura, ale też szata graficzna naszych puszek. Do tego utarło się przekonanie, że napoje energetyczne mają zastosowanie jedynie przy wzmożonym wysiłku fizycznym. Widać to doskonale po reklamach, w których zazwyczaj biorą udział znani sportowcy, którzy są twarzami kilku dostępnych w naszym kraju marek. My swój produkt adresujemy o osób, których praca lub hobby wymaga długotrwałej koncentracji, co nie oznacza oczywiście, że nie wspomaga również aktywności sportowej.

- Nie mieliście obaw wybierając jako symbole Heroes Energy postacie z komiksów Marvella?

- Bohaterowie jakich wybraliśmy to symbole popkultury rozpoznawalne pod każdą szerokością geograficzną. Również w Polsce mają olbrzymią rzesze fanów, o czym świadczy chociażby frekwencja w kinach na ekranizacjach komiksów. Jak już wspomniałem chcieliśmy zerwać z dotychczasowym wizerunkiem napojów energetycznych a nikt moim zdaniem nie nadaje się do tego lepiej niż superbohaterowie. Symbolizują to, co daje nasz produkt, czyli siłę, energię, wytrzymałość i zdolność koncentracji. Nasze napoje wzbogacone w witaminy i minerały pomagają to osiągnąć. Mówiąc w skrócie mamy do zaoferowania dużą dawkę pozytywnej energii.

- Z czym wiąże się wprowadzenie nowej marki napoju energetycznego na polski rynek?

- Wprowadzanie na rynek każdego nowego produktu, nie tylko napoju energetycznego, wiąże się z pewnym ryzykiem i musi być dobrze zaplanowane. Tak jak zawsze liczy się dobry pomysł i wysoka jakość. Jestem pewien, że mamy i jedno i drugie. Mówiłem już o tym, że na pewno nasza marka wyróżnia się na tle konkurencji. Dodam jeszcze, że będzie to jedyny produkt na rynku w skład którego wchodzi palatynoza - cukier całkowicie przyswajany przez organizm.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • TC 11-01-2014, 14:51:
Spo­ży­wa­nie na­po­jów ener­ge­ty­zu­ją­cych może pro­wa­dzić do aryt­mii serca i pod­wyż­szo­ne­go ci­śnie­nia skur­czo­we­go - alar­mu­ją na­ukow­cy z USA. Na te­go­rocz­nym spo­tka­niu Ame­ri­can Heart As­so­cia­tion's Epi­de­mio­lo­gy and Pre­ven­tion/Nu­tri­tion, Phy­si­cal Ac­ti­vi­ty and Me­ta­bo­lism, które od­by­ło się w dniach 19-22 marca w Nowym Or­le­anie (USA), przed­sta­wio­no wy­ni­ki ana­li­zy kilku badań, do­ty­czą­cych kon­sump­cji na­po­jów ener­ge­ty­zu­ją­cych. Wska­zu­ją one na to, że pro­duk­ty te mogą wy­dłu­żać od­stęp QT (miara uży­wa­na w elek­tro­kar­dio­gra­fii) i pro­wa­dzić do pod­wyż­szo­ne­go ci­śnie­nia skur­czo­we­go. Na­ukow­cy ostrze­ga­ją, że wy­dłu­żo­ny od­stęp QT bywa nie­bez­piecz­ny dla or­ga­ni­zmu, może skut­ko­wać nie­re­gu­lar­nym bi­ciem serca (mi­go­ta­niem komór, wie­lo­kształt­nym czę­sto­skur­czem ko­mo­ro­wym), a nawet za­koń­czyć się śmier­cią. - Le­ka­rze za­zwy­czaj za­czy­na­ją się mar­twić, jeśli u pa­cjen­tów po­ja­wia się od­stęp QT o 30 mi­li­se­kund dłuż­szy niż po­wi­nien - za­zna­cza Sa­chin A. Shah z Uni­ver­si­ty of the Pa­ci­fic w Stock­ton (USA). W jed­nym z badań za­ob­ser­wo­wa­no, że osoby ba­da­ne, które spo­ży­wa­ły od jed­nej do trzech pu­szek na­po­jów ener­ge­ty­zu­ją­cych miały o 10 mi­li­se­kund dłuż­szy od­stęp QT. Jed­nak nie­któ­rzy lu­dzie są bar­dziej wraż­li­wi na dzia­ła­nie ener­ge­ty­ków. - Osoby z kło­po­ta­mi zdro­wot­ny­mi i osoby star­sze mogą do­świad­czać na­si­lo­ne­go wpły­wu na­po­jów ener­ge­ty­zu­ją­cych na funk­cjo­no­wa­nie serca - do­da­je Shah. (PAP) (PG) Źródło: PAP Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on wykopMore Sharing Services0
  • CT 18-10-2013, 13:26:
CO TY WIESZ NA TEMAT ENERGETYKÓW JAK DO TEJ PORY NAWLEKAŁEŚ KORALIKI
  • CT 18-10-2013, 13:10:
1 - 70 PROCENT ENERGETYKÓW SPRZEDAJE SIĘ O SMAKU LANDRYNKI
2 -60 PROCENT ENERGETYKÓW SPRZEDAJE SIĘ NA STACJACH PALIW
3 -60 PROCENT ENERGETYKÓW SPRZEDAJE SIĘ DO 1,6 ZŁ
4 -AMBITNI LUDZIE DO ROZPROWADZANIA !!!!!!

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH