Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor IDS Borjomi Europe: Polski rynek wód butelkowanych gotowy na produkty premium

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-12-2016, 14:57
Dyrektor IDS Borjomi Europe: Polski rynek wód butelkowanych gotowy na produkty premium
Irakli Bokuchava, dyrektor generalny IDS Borjomi Europe

- Ponieważ nasza sprzedaż od lat stale wzrasta, wierzymy, że rynek jest gotowy na dobrej jakości, wysoko mineralizowaną wodę funkcjonalną premium - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Irakli Bokuchava, dyrektor generalny IDS Borjomi Europe.

Borjomi to gruzińska woda mineralna znana w Polsce już w poprzednim wieku. Był to produkt dostępny w specjalistycznych sklepach dla urzędników państwowych. Dziś marka chce się rozwijać na "wolnym rynku".

- Ponieważ polski rynek wód butelkowanych jest już ustabilizowany, nie jest łatwo trafić do konsumenta. Osiągnięcie takiego celu wymaga czasu i zaangażowania zasobów. Od początku koncentrowaliśmy się na pięciu największych miastach Polski i chcemy z naszym produktem trafić do ich mieszkańców. Ponieważ świadomość o wodzie wzrasta, w tej chwili jest łatwiej negocjować z kupcami rynku nowoczesnego i tradycyjnego, a stopień dystrybucji co roku wzrasta - mówi Irakli Bokuchava.

Wody Borjomi to - ze względu na szklane opakowania, pochodzenie i cenę - niewątpliwie produkt premium.

- Polski rynek wód jest jednym z największych we wschodniej Europie, a konsumenci są dobrze wyedukowani. Dokładnie wiedzą, z jakich powodów kupują wodę. Naszym celem jest informować o produkcie, przybliżać jego zalety i… zostawić decyzję zakupu konsumentowi. Borjomi jest produktem z kategorii premium, w związku z czym patrzymy realistycznie i nie planujemy zdobycia pozycji lidera rynku, choć mamy ambicje, aby znaleźć swoje miejsce w umysłach i sercach konsumentów.  Ponieważ nasza sprzedaż od lat stale wzrasta, wierzymy, że rynek jest gotowy na dobrej jakości, wysoko mineralizowaną wodę funkcjonalną premium – mówi dyrektor.

- Mamy świadomość, że od lat rynek wody rośnie a i prognozy wzrostu są również pozytywne. Razem z całym rynkiem rośnie również segment premium. Mamy do zaoferowania wyjątkowy produkt, w jedynym w swoim rodzaju opakowaniu i wierzymy, że Polacy są gotowi na nowości - dodaje.

Borjomi wierzy w rozwój polskiego rynku. - Konsumpcja per capita w Polsce jest dość wysoka, jednakże ciągle poniżej w porównaniu do niektórych europejskich krajów. Wierzymy, że wraz z rosnącą gospodarką, konsumpcja wody będzie również rosła. Konsumenci ciągle szukają nowych, zdrowszych produktów – wierzymy, że to nasza grupa docelowa - przyznaje Irakli Bokuchava.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (12 131) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH