Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Jurajskiej: Wody funkcjonalne to kategoria z dużym potencjałem

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2014, 10:05
Dyrektor Jurajskiej: Wody funkcjonalne to kategoria z dużym potencjałem
Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. sprzedaży, Jurajska Sp. z o.o.

- Jestem przekonany, że wody funkcjonalne będą stopniowo wzmacniały swój udział w kategorii. Ten trend jest już mocno odczuwalny w Europie Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych, u nas popularność produktów funkcjonalnych dopiero rośnie. To kategoria z pewnością z dużym potencjałem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. sprzedaży, Jurajska Sp. z o.o.

- Rynek wód butelkowanych systematycznie rośnie z roku na rok o kilka punktów procentowych. Według danych Nielsen za ubiegły rok rynek wód butelkowanych wart jest około 3 mld złotych, a szacunki mówią o tym, że i w tym roku dynamika sięgnie około 3-4 proc. (w 2013 rynek wzrósł wartościowo o ponad 2 proc.) - podaje Jerzy Nowotarski.

Jak zaznacza, Polacy wciąż piją mniej nawet niż nasi południowi sąsiedzi (75 litrów per capita) stąd wniosek, że jest jeszcze w naszym kraju spory potencjał. - To pozwala nam patrzeć w przyszłość, jako producent Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska ze sporym optymizmem. Z pewnością sezon wiosenno-letni przyniesie wzrosty sprzedaży - nasza kategoria wód i napojów charakteryzuje się widoczną sezonowością. Sprzedaż rośnie od marca i zwalnia tempo po koniec wakacji - dodaje dyrektor Jurajskiej.

Jurajska stara się przeciwdziałać temu zjawisku, stąd wzmacnia komunikację z konsumentem właśnie po wakacjach, a w okresie zimowym mocniej promuje na półce lidera rynkowego jakim jest Tonic Jurajski.

- Woda była i pozostanie naszym głównym biznesem, Jurajska wywodzi się przecież z doskonałej jakości wody mineralnej. Moim zdaniem woda mineralna będzie wzmacniała swoją wagę w kategorii, a ma na to wpływ wzrost znaczenia trendu prozdrowotnego u konsumentów jak też ich coraz większa świadomość - komentuje Jerzy Nowotarski.

Jak dodaje, pochodną tego trendu jest rosnące zainteresowanie konsumentów produktami funkcjonalnymi, czyli takimi, które uzupełniają codzienną dietę o dodatkowe składniki mineralne i witaminy. - Moim zdaniem zarówno Jurajska z Wapniem (produkt w 100 proc. naturalny wykorzystujący Aquamin), jak i Jurajska z Magnezem i Witaminą B6 mają niezaprzeczalne atuty do tego, by stać się czołowymi markami w kategorii - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH