REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Jurajskiej: Wody funkcjonalne to kategoria z dużym potencjałem

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2014, 10:05
Dyrektor Jurajskiej: Wody funkcjonalne to kategoria z dużym potencjałem
Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. sprzedaży, Jurajska Sp. z o.o.

- Jestem przekonany, że wody funkcjonalne będą stopniowo wzmacniały swój udział w kategorii. Ten trend jest już mocno odczuwalny w Europie Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych, u nas popularność produktów funkcjonalnych dopiero rośnie. To kategoria z pewnością z dużym potencjałem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. sprzedaży, Jurajska Sp. z o.o.

REKLAMA

- Rynek wód butelkowanych systematycznie rośnie z roku na rok o kilka punktów procentowych. Według danych Nielsen za ubiegły rok rynek wód butelkowanych wart jest około 3 mld złotych, a szacunki mówią o tym, że i w tym roku dynamika sięgnie około 3-4 proc. (w 2013 rynek wzrósł wartościowo o ponad 2 proc.) - podaje Jerzy Nowotarski.

Jak zaznacza, Polacy wciąż piją mniej nawet niż nasi południowi sąsiedzi (75 litrów per capita) stąd wniosek, że jest jeszcze w naszym kraju spory potencjał. - To pozwala nam patrzeć w przyszłość, jako producent Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska ze sporym optymizmem. Z pewnością sezon wiosenno-letni przyniesie wzrosty sprzedaży - nasza kategoria wód i napojów charakteryzuje się widoczną sezonowością. Sprzedaż rośnie od marca i zwalnia tempo po koniec wakacji - dodaje dyrektor Jurajskiej.

Jurajska stara się przeciwdziałać temu zjawisku, stąd wzmacnia komunikację z konsumentem właśnie po wakacjach, a w okresie zimowym mocniej promuje na półce lidera rynkowego jakim jest Tonic Jurajski.

- Woda była i pozostanie naszym głównym biznesem, Jurajska wywodzi się przecież z doskonałej jakości wody mineralnej. Moim zdaniem woda mineralna będzie wzmacniała swoją wagę w kategorii, a ma na to wpływ wzrost znaczenia trendu prozdrowotnego u konsumentów jak też ich coraz większa świadomość - komentuje Jerzy Nowotarski.

Jak dodaje, pochodną tego trendu jest rosnące zainteresowanie konsumentów produktami funkcjonalnymi, czyli takimi, które uzupełniają codzienną dietę o dodatkowe składniki mineralne i witaminy. - Moim zdaniem zarówno Jurajska z Wapniem (produkt w 100 proc. naturalny wykorzystujący Aquamin), jak i Jurajska z Magnezem i Witaminą B6 mają niezaprzeczalne atuty do tego, by stać się czołowymi markami w kategorii - mówi.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH