Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PepsiCo: Przewidujemy umiarkowany wzrost kategorii napojów

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-08-2013, 10:34
Dyrektor PepsiCo: Przewidujemy umiarkowany wzrost kategorii napojów
Dyrektor PepsiCo: w I półroczu 2013 br. dynamika wzrostu kategorii napojów orzeźwiających wyraźnie zwolniła

- Na 2013 rok przewidujemy umiarkowany wzrost kategorii zimnych napojów. Ten wzrost napędzany będzie przez duże, dojrzałe kategorie, takie jak woda i napoje gazowane oraz małe, ale dynamicznie rozwijające się napoje energetyczne, izotoniczne oraz ice tea. W dalszym ciągu wzrost tych kategorii będzie hamowany przez szeroką kategorię soków i niegazowanych napojów owocowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Pyzikiewicz, dyrektor marketingu kategorii napojów PepsiCo.

Jak podkreśla Katarzyna Pyzikiewicz, PepsiCo osiąga w tym roku dynamiczny wzrost sprzedaży i firma pracuje nad tym, by kontynuować ten trend. - Planujemy dalsze aktywności w najważniejszych i najszybciej rozwijających się kategoriach - dodaje.

Dyrektor marketingu PepsiCo przyznaje, że w pierwszym półroczu 2013 roku dynamika wzrostu kategorii napojów orzeźwiających wyraźnie zwolniła, w porównaniu z ubiegłym rokiem. - W dużym stopniu przyczyniły się do tego warunki pogodowe, a szczególnie silniejsze opady deszczu w drugim kwartale roku. Na szczęście koniec czerwca i lipiec były bardzo ciepłe - liczymy, że pozytywnie wpłynie to na częstotliwość konsumpcji i pobudzi kategorie napojowe do dynamiczniejszego wzrostu - mówi Katarzyna Pyzikiewicz.

Jakie napoje najlepiej sprzedają się w okresie letnim? Jak podkreśla nasza rozmówczyni, z jednej strony są to oczywiście kategorie najbardziej sezonowe, których sprzedaż jest najsilniej skorelowana z pogodą (temperatura i intensywność opadów). - Dotyczy to zarówno kategorii dojrzałych, o wysokich, ustabilizowanych penetracjach, które znalazły już sobie stałe miejsce w zwyczajach polskich konsumentów, takich jak woda czy napoje gazowane, ale także tych mniejszych, dynamicznie rozwijających się, czyli ice tea i napojów energetycznych. W najmniejszym stopniu na letnie temperatury reagują soki owocowe - podsumowuje dyrektor marketingu PepsiCo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH