Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka: Widzimy szanse zwiększenia naszych udziałów rynkowych

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-03-2014, 14:17
Dyrektor Ustronianki: Będziemy inwestować w kategorię napojów funkcjonalnych
Janusz Rubas, dyrektor handlowy Ustronianki

Ustronianka, która w ubiegłym roku postawiła na optymalizację struktury i procesów w zakresie produkcji, logistyki oraz portfolio produktów, wkroczyła w 2014 r. z nowymi pomysłami. Chce umacniać swoją pozycję na rynku poprzez inwestycje w kategorię wód i napojów funkcjonalnych. Na rynek wchodzi m.in. linia naturalnych napojów funkcjonalnych z 20-proc. zawartością soku - Ustronianka Plus.

- Miniony rok był dla Ustronianki okresem wielu zmian, mających na celu dostosowanie firmy do dynamicznie zmieniającego się rynku. Wzrost znaczenia dyskontów kosztem tradycyjnych sklepów spożywczych wymaga przygotowania strategii, która w dłuższej perspektywie zapewni rozwój przedsiębiorstwa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka.

Jak podkreśla, optymalizacja struktury i procesów w zakresie produkcji, logistyki oraz portfolio produktów, stanowiła główny zakres działań w 2013 roku. - Redukcja etatów o blisko 22 proc. względem roku 2012 umożliwiła dostosowanie naszej struktury sprzedaży do aktualnej sytuacji rynkowej i - co warto podkreślić - nie wpłynęła negatywnie na wyniki sprzedaży. Obecnie dysponujemy silnym i kompetentnym zespołem handlowców i w 2014 rok wkraczamy silniejsi i przygotowani do wyzwań, jakie stawia przed nami rynek - podkreśla Janusz Rubas.

Potwierdza, że podstawowym celem Ustronianki jest umocnienie pozycji w stosunkowo młodej, ale bardzo perspektywicznej kategorii wód i napojów funkcjonalnych, którą firma rozwija od 2010 roku.

- Rozpoczynając pracę nad nowym wariantem wody funkcjonalnej - Ustronianka z Wapniem, zwróciliśmy uwagę na fakt, że dbałość o stan zdrowia staje się coraz ważniejszym aspektem w życiu Polaków. Z badań przeprowadzonych przez firmę Euromonitor International wprost wynika, że Polacy pragną żyć zdrowo i zdrowo wyglądać - komentuje dyrektor Ustronianki.

- Nie boimy się nowych wyzwań, dlatego w 2014 roku postanowiliśmy poszerzyć kompetencje brandu Ustronianka o kolejną innowacyjną subkategorię i stworzyliśmy linię naturalnych napojów funkcjonalnych z 20- proc. zawartością soku, które nie zawierają konserwantów. Seria napojów funkcjonalnych Ustronianka Plus to napoje, które dzięki specjalnie opracowanej recepturze uzupełniają niedobory pierwiastków, witamin i mikroelementów, przez co pomagają dbać o figurę, urodę i dobre samopoczucie - zdradza nam Janusz Rubas.

Jak przyznaje, Ustronianka stawia przede wszystkim na rozwój, który planuje oprzeć na dwóch filarach: produktach brandowych oraz marce własnej - dlatego kolejny rok z rzędu inwestuje w nowoczesne technologie. Są to m.in. inwestycje w technologię aseptyczną.

- To właśnie w jakości, innowacyjnych produktach oraz w opracowanej strategii widzimy szanse zwiększenia naszych udziałów rynkowych, w każdej kategorii produktowej, w której oferujemy nasze produkty. Jesteśmy przekonani, że 2014 rok, będzie rokiem ciężkiej pracy, która pozwoli nam zrealizować zakładany wzrost oraz umożliwi wprowadzenie kolejnych innowacyjnych produktów, nad którymi obecnie pracujemy - podsumowuje Janusz Rubas. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ptyś 24-03-2014, 11:10:
Marka wody i 20% soku??? Chyba nigdy nie interesowali się zarządzaniem marką.
  • kibic2 20-03-2014, 17:03:
co z tego, ze ma nową koszule....za chwile i tak wszystko pchnie do biedry za bezcen. a za rok sie zarzad ustronianki obudzi, ze mu marzy brakuje...
faktycznie, zyczymy powodzenia
  • kibic 20-03-2014, 15:52:
Powodzenia Janusz pozdrawia były współpracownik z FC :)

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH