Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Ustronianki: Producenci napojów coraz chętniej angażują się w produkcję produktów funkcjonalnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-08-2013, 14:03
Dyrektor Ustronianki: Producenci napojów coraz chętniej angażują się w produkcję produktów funkcjonalnych
Janusz Rubas, nowy dyrektor handlowy Ustronianki

- Rynek wód funkcjonalnych w świecie rozwija się bardzo dynamicznie. Spadające spożycie napojów gazowanych, będących flagowymi propozycjami ogólnoświatowych koncernów spowodował większe zaangażowanie tych firm w segmencie napojów kojarzących się ze zdrowiem, jak wody i napoje funkcjonalne - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka.

- Wzrost świadomości oraz zmieniające się nawyki żywieniowe, powodują, że konsumenci poszukują produktów, które wspomagają prawidłowe funkcjonowanie organizmu. To dla nich najszybszy i najprostszy sposób zadbania o zdrowie - mówi Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka.

Choć w Polsce segment wód i napojów funkcjonalnych dopiero się kształtuje, niezależnie od tego wiele osób ma świadomość wagi swojego zdrowia, jak również tego, że zbyt szybki, stresujący, a tym samym mało zdrowy tryb życia prowadzi do osłabienia organizmu, a tym samym zmniejszenia jego wydajności. Dlatego coraz więcej konsumentów sięga po produkty suplementowane i funkcjonalne, co determinuje systematyczne wzrosty w kategorii.

- W mojej opinii segment wód funkcjonalnych w Polsce, choć mocno opóźniony względem rynków zachodnich, ma przed sobą doskonałe perspektywy i z pewnością będzie się dynamicznie rozwijał. Nasze innowacyjne produkty jak Ustronianka z Jodem, Ustronianka z Magnezem i Witaminą B6, czy nasza nowość Ustronianka z Potasem pomagają budować świadomość konsumentów w tym zakresie - dodaje dyrektor.

Jego zdaniem nowoczesne produkty, odpowiadające potrzebom współczesnego konsumenta, to przyszłość całej kategorii wód i napojów. - Ustronianka jest marką dla ludzi (niezależnie od ich miejsca zamieszkania, dochodu, wykształcenia), którzy chcą żyć zdrowo i rozumieją, że dbanie o siebie i o rodzinę jest istotnym elementem wpływającym na jakość życia, dlatego w najbliższym czasie planujemy rozwinąć naszą linię produktów funkcjonalnych o kolejne warianty, które, jak mamy nadzieje, zyskają uznanie konsumentów - mówi Janusz Rubas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH