Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu rozwija sprzedaż

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-12-2013, 13:08
Dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu rozwija sprzedaż
fot. Vitamizu

Vitaqua, dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu, planuje wprowadzać produkt do coraz większej liczby sklepów. W planach jest także eksport.

Obecnie napoje Vitamizu można nabyć m.in. w niektórych sklepach sieci E.Leclerc, wybranych sklepach spożywczych Top Market na terenie Warszawy, fitness clubach (np. Holmes Place) oraz w wielu punktach HoReCa.

- Jesteśmy na zaawansowanym etapie rozmów z kilkoma ważnymi ogólnopolskimi sieciami. Chcemy, aby nasze produkty były szeroko dostępne zarówno w nowoczesnym, jak i tradycyjnym handlu w całym kraju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Jan Sieńczewski, członek zarządu, Vitaqua.

Cena sugerowana w sklepach typu convenience wynosi 3,99 zł, a w większych powierzchniach - 3,49 zł, z możliwymi obniżkami cen w różnych okresach.

- Dotychczasowe wyniki sprzedażowe są bardzo zadowalające, w większości punktów przekroczyły one nawet nasze oczekiwania. Co ciekawe, niezależnie od rosnącej liczby nowych punktów sprzedaży, obserwujemy dobrą rotację z półki w punktach sprzedaży, gdzie produkt występuje - przyznaje nasz rozmówca.

Napoje Vitamizu dostępne są w sprzedaży od września br. Na rynek wprowadzono trzy produkty pod marką Vitamizu - Performance, Energy+ i Complete, które zawierają witaminy oraz minerały.

- Aktualnie pracujemy nad kolejną wersją. Chcemy, aby w przyszłości do sklepów trafiał jeden nowy wariant rocznie - dodaje Jan Sieńczewski.

Vitamizu jest adresowane do młodych, aktywnych osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, dbający o siebie i prowadzący zdrowy tryb życia.

Na sezon wiosenno-letni 2014 r. planowane są działania promocyjne mające na celu zwiększenie rozpoznawalności produktu oraz brandu. - W tym celu chcemy wykorzystać kreatywne i nowoczesne formy promocji, które cechują się większą skutecznością i celniej trafiają do wybranej grupy docelowej - komentuje Sieńczewski.

Oprócz wzrostu sprzedaży w Polsce, właściciele marki Vitamizu planują ekspansję zagraniczną za 2-3 lata. - Widzimy duży potencjał w rynkach zagranicznych. Duże perspektywy daje rynek Wielkiej Brytanii. Jest to w Europie najbardziej rozwinięty rynek jeśli chodzi o produkty funkcjonalne. Naturalnym kierunkiem są też kraje, w których polska żywność ma dobrą opinię. Mam na myśli np. Rumunię, Bułgarię, Chorwację czy Słowenię. Z drugiej strony, z uwagi na naszą nazwę, szczególnie zależy nam na zaistnieniu na rynku japońskim, zwłaszcza, że jest to najbardziej zaawansowany kraj na świecie jeśli chodzi o żywność i napoje funkcjonalne - komentuje członek zarządu Vitaqua.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH