Dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu rozwija sprzedaż

Vitaqua, dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu, planuje wprowadzać produkt do coraz większej liczby sklepów. W planach jest także eksport.
Obecnie napoje Vitamizu można nabyć m.in. w niektórych sklepach sieci E.Leclerc, wybranych sklepach spożywczych Top Market na terenie Warszawy, fitness clubach (np. Holmes Place) oraz w wielu punktach HoReCa.
- Jesteśmy na zaawansowanym etapie rozmów z kilkoma ważnymi ogólnopolskimi sieciami. Chcemy, aby nasze produkty były szeroko dostępne zarówno w nowoczesnym, jak i tradycyjnym handlu w całym kraju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Jan Sieńczewski, członek zarządu, Vitaqua.
Cena sugerowana w sklepach typu convenience wynosi 3,99 zł, a w większych powierzchniach - 3,49 zł, z możliwymi obniżkami cen w różnych okresach.
- Dotychczasowe wyniki sprzedażowe są bardzo zadowalające, w większości punktów przekroczyły one nawet nasze oczekiwania. Co ciekawe, niezależnie od rosnącej liczby nowych punktów sprzedaży, obserwujemy dobrą rotację z półki w punktach sprzedaży, gdzie produkt występuje - przyznaje nasz rozmówca.
Napoje Vitamizu dostępne są w sprzedaży od września br. Na rynek wprowadzono trzy produkty pod marką Vitamizu - Performance, Energy+ i Complete, które zawierają witaminy oraz minerały.
- Aktualnie pracujemy nad kolejną wersją. Chcemy, aby w przyszłości do sklepów trafiał jeden nowy wariant rocznie - dodaje Jan Sieńczewski.
Vitamizu jest adresowane do młodych, aktywnych osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, dbający o siebie i prowadzący zdrowy tryb życia.
Na sezon wiosenno-letni 2014 r. planowane są działania promocyjne mające na celu zwiększenie rozpoznawalności produktu oraz brandu. - W tym celu chcemy wykorzystać kreatywne i nowoczesne formy promocji, które cechują się większą skutecznością i celniej trafiają do wybranej grupy docelowej - komentuje Sieńczewski.
Oprócz wzrostu sprzedaży w Polsce, właściciele marki Vitamizu planują ekspansję zagraniczną za 2-3 lata. - Widzimy duży potencjał w rynkach zagranicznych. Duże perspektywy daje rynek Wielkiej Brytanii. Jest to w Europie najbardziej rozwinięty rynek jeśli chodzi o produkty funkcjonalne. Naturalnym kierunkiem są też kraje, w których polska żywność ma dobrą opinię. Mam na myśli np. Rumunię, Bułgarię, Chorwację czy Słowenię. Z drugiej strony, z uwagi na naszą nazwę, szczególnie zależy nam na zaistnieniu na rynku japońskim, zwłaszcza, że jest to najbardziej zaawansowany kraj na świecie jeśli chodzi o żywność i napoje funkcjonalne - komentuje członek zarządu Vitaqua.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!