REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu rozwija sprzedaż

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-12-2013, 13:08
Dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu rozwija sprzedaż
fot. Vitamizu

Vitaqua, dystrybutor napojów funkcjonalnych Vitamizu, planuje wprowadzać produkt do coraz większej liczby sklepów. W planach jest także eksport.

REKLAMA

Obecnie napoje Vitamizu można nabyć m.in. w niektórych sklepach sieci E.Leclerc, wybranych sklepach spożywczych Top Market na terenie Warszawy, fitness clubach (np. Holmes Place) oraz w wielu punktach HoReCa.

- Jesteśmy na zaawansowanym etapie rozmów z kilkoma ważnymi ogólnopolskimi sieciami. Chcemy, aby nasze produkty były szeroko dostępne zarówno w nowoczesnym, jak i tradycyjnym handlu w całym kraju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Jan Sieńczewski, członek zarządu, Vitaqua.

Cena sugerowana w sklepach typu convenience wynosi 3,99 zł, a w większych powierzchniach - 3,49 zł, z możliwymi obniżkami cen w różnych okresach.

- Dotychczasowe wyniki sprzedażowe są bardzo zadowalające, w większości punktów przekroczyły one nawet nasze oczekiwania. Co ciekawe, niezależnie od rosnącej liczby nowych punktów sprzedaży, obserwujemy dobrą rotację z półki w punktach sprzedaży, gdzie produkt występuje - przyznaje nasz rozmówca.

Napoje Vitamizu dostępne są w sprzedaży od września br. Na rynek wprowadzono trzy produkty pod marką Vitamizu - Performance, Energy+ i Complete, które zawierają witaminy oraz minerały.

- Aktualnie pracujemy nad kolejną wersją. Chcemy, aby w przyszłości do sklepów trafiał jeden nowy wariant rocznie - dodaje Jan Sieńczewski.

Vitamizu jest adresowane do młodych, aktywnych osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, dbający o siebie i prowadzący zdrowy tryb życia.

Na sezon wiosenno-letni 2014 r. planowane są działania promocyjne mające na celu zwiększenie rozpoznawalności produktu oraz brandu. - W tym celu chcemy wykorzystać kreatywne i nowoczesne formy promocji, które cechują się większą skutecznością i celniej trafiają do wybranej grupy docelowej - komentuje Sieńczewski.

Oprócz wzrostu sprzedaży w Polsce, właściciele marki Vitamizu planują ekspansję zagraniczną za 2-3 lata. - Widzimy duży potencjał w rynkach zagranicznych. Duże perspektywy daje rynek Wielkiej Brytanii. Jest to w Europie najbardziej rozwinięty rynek jeśli chodzi o produkty funkcjonalne. Naturalnym kierunkiem są też kraje, w których polska żywność ma dobrą opinię. Mam na myśli np. Rumunię, Bułgarię, Chorwację czy Słowenię. Z drugiej strony, z uwagi na naszą nazwę, szczególnie zależy nam na zaistnieniu na rynku japońskim, zwłaszcza, że jest to najbardziej zaawansowany kraj na świecie jeśli chodzi o żywność i napoje funkcjonalne - komentuje członek zarządu Vitaqua.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH