Nestle Waters sprzedaje część biznesu w Europie grupie Eden Springs

Nestle Waters ogłosiło sprzedaż biznesu HOD (Home and Office Delivery) w Europie (Nestle Waters Direct Europe) grupie Eden Springs. Dotyczy to pięciu rynków: Niemiec, Holandii, Polski, Portugalii oraz Rosji. W Polsce sprawę bada już UOKiK.
W Europie Nestle Waters skupi się na sektorze detalicznym wody butelkowanej, która stanowi ok. 80 proc. globalnych obrotów firmy. Posiada takie marki jak: S. Pellegrino i Perrier oraz silne brandy lokalne (Buxton i Nałęczowianka) oraz markę Pure Life.
Transakcja jest objęta tajemnicą a szczegóły finansowe nie będą ujawnione.
W Polsce sprawa trafiła już do UOKiK. Jak podano w komunikacie: "koncentracja polega na nabycieuprzez Eden Springs Europe B.V. z siedzibą w Schiphol (Holandia) części mienia Nestle Waters Polska SA z siedzibą w Warszawie."
Eden Springs jest wiodącym europejskim dostawcą wody i rozwiązań kawowych do biur. Eden dostarcza usługi do ponad 650 tys. klientów w 15 krajach.
Nestle Waters Direct Europe jest częścią firmy Nestle Waters - biznesu wodnego Grupy Nestle. Założona w 1992 roku, firma Nestle Waters jest wiodącym producentem wody butelkowanej, ze sprzedażą o wartości 7,2 mld CHF w 2013 roku, stanowiącej 8 proc. sprzedaży całej Grupy Nestle. Nestle Waters Polska promuje silne lokalne marki takie jak Dar Natury i Nestle Aquarel na rynku dostaw wody do biur i domów (Home & Office Delivery).
Nestle Waters zatrudnia ponad 30 tys. pracowników, posiada 100 fabryk w 35 krajach. W portfolio firmy znajduje się 59 marek.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)