Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Eksperci ds. marketingu: Nawoływanie do bojkotu Cisowianki nie udało się i się nie uda

Po kilku dniach gorącej dyskusji w internecie, działania Partii Razem przeciwko producentowi wody Cisowianka nie przyniosły żadnego efektu. Eksperci od marketingu - na łamach serwisu natemat.pl, punktują, dlaczego nawoływanie do bojkotu nie udało się i się nie uda.

Eksperci ds. marketingu: Nawoływanie do bojkotu Cisowianki nie udało się i się nie uda
fot. materiały prasowe marki Cisowianka

Zdaniem Jacka Sadowskiego, prezesa agencji reklamowej DEMO Effective Launching, sprzedaż Cisowianki wzrośnie. Jak podkreślił, pod tak nietrafionym zarzutem nie uda się zorganizować bojkotu przeciwko tej polskiej marce. - Jeśli pominąć kontekst ochrony życia poczętego, nie podoba mi się, że zaangażowanie w działalność legalnej organizacji może się spotkać z tak złym komentarzem. Jest wręcz przeciwnie, zachęcam do wspierania fundacji zgodnie z sumieniem. Akcje uważam, za słabą i czepialską – dodaje Sadowski na łamach natemat.pl.

Podobnie uważa Jacek Kotarbiński, ekspert od marketingu:"Szum, jaki powstał wokół marki, może spowodować wzrost sprzedaży".

Na Facebooku działacze partii Razem nawoływali do bojkotu wody marki Cisowianka, której prezes finansowo wpiera organizacje antyaborcyjne. Apel miał być jednocześnie upomnieniem się o prawa kobiet. Nie wszystko poszło jednak zgodnie z ich planem. W internecie szybko pojawiły się zdjęcia pustych półek, które miały sugerować szybką rotację wód Cisowianka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cisowianka RSS ALERT    /    Partia Razem RSS ALERT    /    bojkot Cisowianki RSS ALERT    /    wody butelkowane RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Jaga 2017-07-01 01:07:37
    A ja konsekwentnie odmawiam w restauracjach Cisowianki i dostaje darmowa kranówkę. Wcześniej czy później restauratorzy uznają ze lepiej zarobić kilka pln na innej widzie niż serwować mi darmowa kranówkę. Myśle ze mimo wszystko to ma sens bo obrońcy zygoty raczej rzadko odwiedzają restauracje, wydając 500+ na bardziej przyziemne uciechy (tania wóda i papierosy)
  • Kubanek 2017-07-02 08:58:43
    A kolega czy koleżanka, to nie była w przeszłości zygotą? Czytając takie komentarze, uznaje, że aboracja powinna być przymusowa, w pewnych przypadkach. Takich jak ten poniżej. Albo zwolenników neo-bolszewików z Razem.
  • Wiolka 2017-07-10 12:33:01
    Jaga pewnie nawet nie wiesz, że w szanujących restauracjach kranówki Ci nie podadzą. Obstawiam, że kelner przyniósł cisowiankę, a Ty piłaś ją ze smakiem.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.