Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eksperci o wizerunku marki Żywiec Zdrój: Kryzys może być tylko przejściowy

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 26-09-2016, 10:13
Eksperci o wizerunku marki Żywiec Zdrój: Kryzys może być tylko przejściowy
fot. shutterstock.com

Wizerunek marki Żywiec Zdrój ucierpiał na informacjach o incydencie z Bolesławca. Kryzys może być jednak przejściowy, wskazana jest kampania naprawcza - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci.

Marcin Kalkhoff, partner w BrandDoctor, nie ma wątpliwości co do tego, że na zaistniałej sytuacji marka mocno ucierpi. - Wizerunkowo na razie głównie w social mediach i internecie, ale tempo rozchodzenia się tej informacji jest takie, że aferkę podchwycą wszystkie media - twierdzi Kalkhoff. Uważa, że producent w takim przypadku powinien szybko odpowiadać jakie działania podejmuje. 

Radosław Gawędzki, strategy director&partner w Esteem Brand Strategie, ocenia, że w tej sytuacji najlepiej byłoby wstrzymać sprzedaż całej partii wody, żeby ratować reputację marki, której wykładnią jest zaufanie do niej. Następnie po wynikach kontroli, w przypadku niestwierdzenia winy po stronie producenta, nagłośnić ten fakt medialnie. - W takich przypadkach szybkie działania i często radykalne przynoszą najlepsze rezultaty ... w myśl powiedzenia, że "reputacja marki odjeżdża pociągiem ekspresowym, a wraca na piechotę" - mówi Radosław Gawędzki.

Więcej na Wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH