Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert o Tigerze: Spory ideologiczne nie szkodzą markom spożywczym

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2017, 12:56
Ekspert o Tigerze: Spory ideologiczne nie szkodzą markom spożywczym
Jakub Bierzyński, prezes OMD/ fot. PTWP

- Stara prawda PRowa okazała się trafna: nieważne jak o tobie mówią, byle nie przekręcali nazwiska - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Bierzyński, który twierdzi, że sprzedaż Tigera w niektórych sklepach rośnie. Przedstawiciele Grupy Maspex są jednak zdania, że na razie jest za wcześnie na podsumowania.

Sprzedaż marki Tiger rośnie - to dane z kas fiskalnych zbierane on line przez Centrum Monitorowania Rynku z próby 400 sklepów. Sklepy niezależne i miękka franczyza do 300 mkw. - Dane z pozostałych 5,5 tys sklepów sieciowych spłyną w czwartek. Wtedy będę w stanie potwierdzić poniżej przedstawione trendy. Zgodnie z przewidywaniem udziały marki Tiger wzrosły na skutek afery z jej reklamą na Instagramie. Udało się odwrócić trend spadkowy z ostatnich 7 tygodni - mówi Jakub Bierzyński.

Jednak faktem jest, że np. sieć Lotos wycofała ze sprzedaży Tigera. 

Więcej czytaj: Lotos wycofuje ze sprzedaży Tigera; Polskie Radio nie będzie kupować produktów Maspeksu

- Na tak wybiórczym badaniu w żadnym wypadku nie można wyciągać tak daleko idących stwierdzeń. Przedstawiona analiza obejmuje bardzo małą i wybraną grupę sklepów, zarówno pod kątem ilości, powierzchni, jak i kanału dystrybucji. Co ważne dotyczy bardzo krótkiego okresu badania, a analizę sprzedaży prowadzi się w długim okresie czasu, a nie w tygodniowych falach. Ponadto przy tego typu analizach należy wziąć pod uwagę bardzo wiele czynników m.in. sezonowość, ceny, pogodę, promocje handlowe firm konkurencyjnych lub ich brak itd. Tiger sprzedawany jest we wszystkich kanałach dystrybucji i na podsumowania sprzedaży jest stanowczo za wcześnie - mówi Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Maspex.

Przypomnijmy, że 1 sierpnia na Instagramie na profilu marki napoju Tiger z portfolio Maspex Wadowice opublikowano grafikę z wyciągniętym środkowym palcem z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajdował się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” oraz wizerunek puszki napoju Tiger i tygryska charakterystycznego dla tej marki. Internauci , dziennikarze i influencerzy zarzucali marce, że w skandaliczny sposób nawiązała do obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Maspex Wadowice w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl przeprosił za publikację tego wpisu. 

KOMENTARZE: (14)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • klientka 09-09-2017, 14:25:
Szkoda mi, że ta cała reklama została wyemitowana, niestety nie wszystko da się upilnować. Uwielbiam wiele produktów maspexu i ciężko się czyta te pomyje co niektórzy wypisują.
  • kulek 08-09-2017, 15:31:
No i bojkot pokazał ile jest warty.
  • Seba 07-09-2017, 17:12:
Myślę, że ludzie prędzej zapominają i wybaczają dane sytuacje niż zmieniają swoje nawyki żywieniowe, stąd takie wyniki.

Zobacz wszystkie komentarze (14)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 166) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.