Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Excellence: Polacy regularnie używają syropów. Wartość kategorii sięga 350 mln zł

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-02-2018, 14:12
Excellence: Polacy regularnie używają syropów. Wartość kategorii sięga 350 mln zł
fot. materiały prasowe

- Syropy to kategoria w Polsce uznana za bardzo rozpoznawalną i lubianą. Jesteśmy narodem, który regularnie używa syropów. I to nie tylko w domu. Nie ma ani jednego baru czy profesjonalnej kawiarni bez syropów. W rezultacie rynek syropów w Polsce ma wartość ok. 350 mln zł, a nasz udział w rynku można szacować na około 13 proc. - o tym serwis www.portalspozywczy.pl rozmawia z Dariuszem Polinceuszem, prezesem zarządu Excellence.

- Nasz wzrost z ostatnich kwartałów to około 20 proc., podczas gdy rynek od kilku lat jest stabilny - podkreśla prezes Excellence.

Dariusz Polinceusz dodaje, że Excellence ma mocno zdywersyfikowany portfel produktowy ale i wiele możliwości rozwoju. - Dzisiaj ogranicza nas już nie technologia, ale wyobraźnia. Mamy w ofercie syropy z cząstkami owoców, syropy prozdrowotne, syropy dla diabetyków, syropy barmańskie, napoje funkcjonalne i wiele innych. Mocno stawiamy na rozwój produktów bio. Chcemy być znaczącą częścią tej rosnącej kategorii. Mamy bardzo kreatywny dział rozwoju produktów, wsparty profesjonalnie wyposażonym laboratorium. Jesteśmy w stanie wykonać wszystkie badania branżowe oraz dodatkowo badania niestandardowe z zastosowaniem technologii HPLC na własnym chromatografie - wylicza.

Czytaj również: Od private label po silny własny brand - rozmowa z napojową firmą Excellence

 

Najnowszy produkt Excellence – Bazil - jest wytwarzany w technologii, dzięki której ziarna są w nim równomiernie zawieszone w produkcie przez cały okres przydatności do spożycia i nie opadają na dno.

- Pijąc napój Bazil czujemy normalną gęstość napoju. To jest efekt ciężkiej pracy naszego działu R&D z Politechniką Łódzką. Planujemy rozwijać linię Bazil o kolejne dodatki z kategorii superfood. Poza tym, mamy już gotową linię produkcyjną do produkcji musów owocowych, która pozwala nam również na produkcję płynnych produktów białkowych dzięki wprowadzeniu technologii autoklawowej do utrwalania wyrobów. Musy pojawią się na polskim rynku wiosną 2018 r. Na tych samych urządzeniach możemy produkować tzw. baby foods. Rynek żywności dla dzieci i niemowląt również nas mocno interesuje - zapewnia prezes firmy.

Firma Excellence przygląda się również kategorii syropów warzywnych, które już na zachodzie Europy z sukcesem funkcjonują. - Technologicznie jesteśmy gotowi. Czekamy jednak na właściwy moment, aby wejść w ten segment - zapewnia Dariusz Polinceusz.

Firma Excellence powstała w 1992 r. Wówczas zajmowała się bardziej implementacją syropów i napojów na rynek niż produkcją. W 2002 r. zajęła się produkcją syropów. W 2004 r. otrzymała certyfikat HACCP, następnie kolejne międzynarodowe certyfikaty jakości. Kilkanaście lat temu to właśnie pionierska certyfikacja otworzyła Excellence drzwi sieci handlowych – m.in. Carrefour i Auchan. W międzyczasie firma pracowała nad własnymi markami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 621) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.