Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Excellence: to jest odpowiedni moment, żeby wsiąść do pociągu z napisem eko

- W tym roku planujemy intensywnie wprowadzać do oferty produkty ekologiczne. Stawiamy na innowacyjność i marki bio, bo uważamy, że ten sektor, podobnie jak na całym świecie, również w Polsce będzie intensywnie się rozwijał - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Excellence.

Excellence: to jest odpowiedni moment, żeby wsiąść do pociągu z napisem eko
fot. materiały prasowe

Kiedyś podstawą biznesu Excellence była produkcja private label. Dzisiaj jest inaczej…

- Tak, ponieważ zbudowaliśmy już również własne marki, choć dużo w tym zakresie jest jeszcze jednak przed nami. Najważniejsze dla nas jest to, że potrafimy dostarczać wartość konsumentom i naszym partnerom handlowym w każdym modelu sprzedażowym. Nasze marki stanowią obecnie 30-40 proc. w całej naszej produkcji. Plan rozwoju Excellence w naturalny sposób zakłada budowanie własnych marek, ponieważ w private label osiągnęliśmy już wszystko, co jest możliwe, bo nie ma już więcej sieci handlowych w naszym kraju - zapewnia Dariusz Polinceusz.

I przyznaje: Zamierzamy budować nasz brand z ofertą bio oraz z sokami NFC. W tym roku planujemy intensywnie wprowadzać do oferty produkty ekologiczne. Stawiamy na innowacyjność i marki bio, bo uważamy, że ten sektor, podobnie jak na całym świecie, również w Polsce będzie intensywnie się rozwijał. Jesteśmy przekonani, że to jest odpowiedni czas, kiedy należy wsiąść do tego pociągu - zapewnia prezes.

W jaki sposób Excellence zamierza edukować polskich konsumentów na temat walorów swojej prozdrowotnej oferty?

- Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, jeśli chodzi o prozdrowotne odżywianie, coraz więcej wiedzą i czytają na ten temat. Wpisujemy się w te trendy. Zamierzamy prowadzić kampanie w kilku mediach społecznościowych. Wiąże się to również z powstaniem nowej strony internetowej, pracuje już na tym zewnętrzna agencja od marketingu społecznościowego. Przez edukację chcemy uczyć, ale także zdobywać konsumentów naszych produktów prozdrowotnych,funkcjonalnych i ekologicznych. Chcemy pokazywać nas, nasze produkty, naszych dostawców, nasze technologie i certyfikaty - dodaje.

Czytaj również: Od private label po silny własny brand - rozmowa z napojową firmą Excellence

Firma Excellence powstała w 1992 r. Wówczas zajmowała się bardziej implementacją syropów i napojów na rynek niż produkcją. W 2002 r. zajęła się produkcją syropów. W 2004 r. otrzymała certyfikat HACCP, następnie kolejne międzynarodowe certyfikaty jakości. Kilkanaście lat temu to właśnie pionierska certyfikacja otworzyła Excellence drzwi sieci handlowych – m.in. Carrefour i Auchan. W międzyczasie firma pracowała nad własnymi markami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Excellence RSS ALERT    /    rynek syropów RSS ALERT    /    syropy RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    Dariusz Polinceusz RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • pog 2018-02-27 12:57:42
    Durni ludzie kupują i przepłacają produkty \"eko\" bo wydaje im się, że to zdrowsze. Mają rację - wydaje im się.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.42.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.