REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zbyszko Company osiągnęła 250 mln zł obrotów w 2013 r.

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-01-2014, 11:12
Firma Zbyszko zanotowała 20-proc. wzrost obrotów w 2013 r. (wywiad)
fot. za Great Concept

- 2013 był najlepszym rokiem w firmie Zbyszko na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Obserwując branżę napojową i handel, czyli nieustanną walkę cenową, to firma Zbyszko wyszła z tego obronną ręką - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Rafał Chrzanowski, dyrektor handlowy w firmie Zbyszko. Jak dodaje, obroty spółki za 2013 rok powinny kształtować się w okolicach 250 mln zł i jest to ok. 20 proc. więcej niż rok wcześniej.

REKLAMA

- Jak ocenia Pan 2013 rok pod kątem działalności firmy Zbyszko? Czy był to udany rok?

2013 był najlepszym rokiem w firmie Zbyszko na przestrzeni ostatnich pięciu lat. Obserwując branżę napojową i handel, czyli nieustanną walkę cenową, to firma Zbyszko wyszła z tego obronną ręką. Towarzyszyło nam wiele projektów marketingowych, w tym udane wprowadzenie na rynek nowej marki napojów niegazowanych skierowanej dla młodzieży - Roko, która okazała się sukcesem. Jest to obecnie druga nasza kluczowa marka po produktach Zbyszko serii "3". Dość spektakularnym wydarzeniem stał się fakt uzyskanego obrotu blisko 60 mln zł po niespełna roku od wprowadzenia na rynek tej marki. Możemy poszczycić się także wysoką dystrybucją numeryczną oraz obecnością tej marki we wszystkich strukturach sprzedażowych. Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się wprowadzić alternatywną markę skierowaną dla młodzieży, która to jest świetną przeciwwagą dla konkurencji.

- Czy zatem przychody firmy Zbyszko za 2013 rok będą wyższe niż rok wcześniej?

Zdecydowanie tak. Obroty za 2013 rok powinny kształtować się w okolicach 250 mln zł i jest to ok. 20 proc. więcej niż rok wcześniej.

- Jaki jest plan na 2014 rok? Czy można liczyć na kolejne wzrosty sprzedaży?

Plany na kolejne lata są zawsze ambitniejsze niż poprzednie. W tym roku skupimy się na dalszych działaniach dotyczących rozwoju marki Roko i już w najbliższym czasie ruszamy z trzema nowymi wariantami tego napoju (m.in. Roko White), planując tym samym dynamikę sprzedaży do poziomu w okolicach 100 mln zł. Planujemy również odświeżenie wizerunku produktów marki "3", tak, żeby pozyskać dodatkowo grupę młodych konsumentów i na 2014 rok zaplanowaliśmy szereg działań marketingowych, które powinny wpłynąć na realizację dynamiki przychodów.

Nasze plany są zatem ambitne, ale także mierzalne. Nie planujemy rocznych wzrostów sprzedaży na poziomie kilku procent - zakładamy, że będzie to co najmniej 10 proc.

- Czy Zbyszko planuje w najbliższym czasie realizację jakiś znaczących inwestycji?

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Fan 04-11-2015, 17:25:
Go Zbyszko, Go!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH