Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fleishmann-Hillard zrealizuje kampanię dla KUPS

  • Autor: Proto.pl
  • Data: 13-11-2014, 14:47

Agencja Fleishmann-Hillard zrealizuje kampanię "Soki i musy - witaminy w dogodnej formie" dla Krajowej Unii Producentów Soków. Agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations - czytamy na Proto.pl.

Kampania będzie realizowana począwszy od przyszłego roku, a zakończy się w 2018. Jej budżet wynosi ok. 5 mln euro netto. Wkład własny na jego realizację pokryty zostanie ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw - poinformowało Proto.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH