FoodCare: Adam Nawałka ambasadorem marki 4Move

Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki 4Move z portfolio firmy FoodCare. Kampania marketingowa ruszyła z początkiem maja 2016 roku i zgodnie ze strategią marki promowana jest przez hasło „The best trainers recommend”. Kontrakt z nowym ambasadorem obowiązuje aż do piłkarskich mistrzostw świata w 2018 roku.
Wizerunek Adama Nawałki będzie drugim, obok dotychczasowego ambasadora marki – Jose Mourinho, wykorzystywanym w kampanii marketingowej 4Move. Jak podkreśla Wiesław Włodarski, założyciel FoodCare, strategia marki opiera się na rekomendacji najlepszych trenerów świata, dlatego powierzenie funkcji ambasadora kolejnemu wybitnemu szkoleniowcowi nie jest przypadkowe.
Portfolio marki 4Move tworzą napoje izotoniczne i witaminowe produkowane w butelkach
o pojemności 700ml oraz puszkach o wielkości 250 ml oraz 150 ml.

KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)