Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare: Black Energy Drink wchodzi na rynek bułgarski i rumuński

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-10-2016, 12:05
FoodCare: Black Energy Drink wchodzi na rynek bułgarski i rumuński
fot. materiały prasowe

Firma FoodCare podała, że wprowadziła swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię.

FoodCare, właściciel marki, przyznaje, że już od dłuższego czasu prowadzi dynamiczny model ekspansji Black Energy Drink na rynki zagraniczne, który jest elementem strategii rozwoju spółki. Marka jest już dostępna w 56 krajach na całym świecie, w tym na rynkach Europy, Australii czy Ameryki Północnej i Azji. Tylko w samym 2016 r. Black Energy Drink wszedł do sprzedaży w Chinach, Gruzji, Kazachstanie, Kuwejcie, Mołdawii, Tadżykistanie oraz Iranie.

- Inauguracja marki Black Energy Drink na rynki bułgarski i rumuński to ważny element rozwoju firmy. Wierzę, że konsumenci docenią wysoką jakość i formułę Black Energy Drink. Naszą ambicją od zawsze było zadowolenie klientów z naszych produktów. Jest to kolejny krok dla osiągnięcia celu, jakim jest mocna obecność marki Black na europejskich i światowych rynkach - zaznacza Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o.o.

- Wejście na nowe rynki środkowo-europejskie to dla nas wielkie wyzwanie, ale przede wszystkim szansa. Zarówno Bułgaria, jak i Rumunia to rynki bardzo otwarte na produkty z Polski. Oba państwa, które łącznie zamieszkuje ponad 27 mln mieszkańców, bardzo chętnie korzystają z importowanych artykułów spożywczych. W pierwszych jedenastu miesiącach 2015 roku sprzedaż polskich towarów w Bułgarii osiągnęła poziom 812,7 mln euro i była o prawie jedną piątą wyższa niż w okresie styczeń – listopad 2014 roku. Z kolei w okresie styczeń-czerwiec 2016, rumuński import polskich produktów osiągnął wartość 743,3 mln EUR – dodaje Paulina Włodarska Grodzińska.

FoodCare podaje, że sprzedaje rocznie około 300 mln puszek napojów energetycznych w kraju oraz za granicą, a wyniki z roku na rok są coraz lepsze. Wzrost eksportu notowany jest na stałym poziomie około 20 proc. rdr.

FoodCare jest również właścicielem takich marek jak m.in. Gellwe, Fitella, N-Gine, 4Move i Frugo. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zyga 11-10-2016, 21:51:
buchachacha ,

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH