REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare chce wprowadzać kolejne produkty ze zmniejszoną zawartością cukru

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-01-2015, 10:46
FoodCare chce wprowadzać kolejne produkty ze zmniejszoną zawartością cukru
Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare

- Nieustannie pracujemy nad innowacjami produktowymi i nie wykluczamy wprowadzenia na rynek kolejnych nowości ze zmniejszoną zawartością cukru - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

REKLAMA

Jak dodaje, firma zmniejsza ilość cukru lub całkowicie zastępuje ten składnik naturalnymi słodzikami, takimi jak stewia. Efekty naszych działań można zaobserwować m.in. w portfolio marki Black czy 4Move. Elementem pierwszej z nich jest napój energetyczny Black Zero, bez zawartości cukru. Z kolei, 4Move to pierwszy na polskim rynku napój izotoniczny słodzony stewią.

- W ślad za globalnymi trendami, Polacy przywiązują coraz większą wagę do składu produktu. Istotną rolę odgrywa m.in. kaloryczność, stąd rosnąca popularność stewii i innych naturalnych słodzików. Mając do wyboru produkt słodzony wyciągiem z roślin lub ten z tradycyjnym dodatkiem cukru, konsumenci wybiorą ten zapewniający odpowiednie właściwości odżywcze dla organizmu. Stale rośnie również liczba Polaków regularnie uprawiających sport i prowadzących aktywny tryb życia. Wraz z dbałością o zdrowie i sylwetkę przybywa również miłośników produktów bez cukru oraz bogatych
w witaminy - komentuje Paulina Włodarska-Grodzińska.

FoodCare wykorzystuje stewię już od kilku lat w produktach marki 4Move. - Kiedy po raz pierwszy poinformowaliśmy rynek o wykorzystaniu wyciągu ze stewii do słodzenia napojów izotonicznych, niewiele osób wierzyło w słuszność tego posunięcia. Po prostu nie doceniano potencjału tego składnika. Po naszym sukcesie, inni producenci napojów szybko uwierzyli w potencjał stewii i zaczęli wprowadzać na rynek różne produkty z jej zawartością - dodaje dyrektor marketingu firmy.

Jak dodaje, 4Move jest obecnie najdynamiczniej rozwijającą się marką napojów izotonicznych w Polsce. Z danych FoodCare za Nielsen wynika, że w okresie 12 miesięcy (od listopada 2013 r. do grudnia 2014 r.) brand ten odnotował ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym
w sztukach (103 proc.).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH