REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare i Maspex w sporze o napój Life

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 16-11-2016, 12:18
FoodCare i Maspex w sporze o napój Life

FoodCare poinformował, że właśnie rozpoczyna się postępowanie sądowe w sporze między FoodCare a Grupą Maspex o napój Life, który w ocenie FoodCare jest łudząco podobny do napoju Frugo. Tymczasem Maspex podaje, że żaden pozew w tej sprawie nie został spółce doręczony.

REKLAMA

Konflikt między spółką FoodCare a Grupą Maspex toczy się od 2012 roku i dotyczy napoju Life, który - według FoodCare - upodobnił się do Frugo.

Zdaniem FoodCare, napój Life po rebrandingu zaczął operować kolorami dla oznaczenia smaku dominującego, zmieniono butelki, zakrętki i etykiety na podobne do Frugo. Firma uważa także, że konkurencja przejęła całą koncepcję reklamową. – Nowy wygląd napoju Life był praktycznie identyczny jak Frugo – twierdzi FoodCare. 

Life został wycofany ze sprzedaży w 2013 r.

Jak podał FoodCare, rozstrzygnięcie sporu wyda Sąd Okręgowy w Katowicach.

Jak poinformowała nas Dorota Liszka, rzeczniczka prasowa Maspeksu, żaden pozew w tej sprawie nie został spółce doręczony. - Sytuacja jest całkowicie dla nas niezrozumiała – sprawa dotyczy 2012 roku i napojów Life, których nie ma już na rynku od kilku lat. Ponadto w 2013 roku firma FoodCare zgłosiła przecież już tę sprawę do Prokuratury, ale została ona dawno umorzona, ponieważ nie dopatrzono się żadnego naruszenia prawa z naszej strony - komentuje Dorota Liszka.

Przedstawicielka Maspeksu potwierdza, że kampania prowadzona była wyłącznie w Internecie, niskobudżetowa, kierowana do wąskiej grupy odbiorców. - Dodatkowo z kampanią wystartowaliśmy wcześniej, dlatego nie może być mowy o jakimkolwiek kopiowaniu przez nas koncepcji kampanii firmy FoodCare. Ponadto spółka FoodCare nigdy wcześniej nie prowadziła tego typu działań dla swojego produktu, który bazowałby na podobnym pomyśle kreatywnym. Nie przypominam sobie również, aby kiedykolwiek Frugo w przeszłości miało taką kampanię - dodaje.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tiger 16-11-2016, 13:39:
Food Care - mistrz świata w przegrywaniu kolejnych procesów .....

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 329) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH