Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare: Mike Tyson i współpraca z LOT-em pomoże w ekspansji zagranicznej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2013, 13:43
FoodCare: Mike Tyson i współpraca z LOT-em pomoże w ekspansji zagranicznej
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare i Mike Tyson

Grupa FoodCare, producent Black, podczas konferencji prasowej z udziałem ambasadora marki Mikea Tysona, zapowiedziała intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. Weźmie on także udział w kolejnej kampanii reklamowej promującej markę Black. Dzięki współpracy FoodCare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, już w czerwcu obrandowany marką Black Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie.

Ogólnopolska kampania z udziałem sportowca wystartuje już 24 maja. Jednym z jej elementów będzie specjalna akcja konsumencka, w której fani Black będą mogli wygrać lot na egzotyczną wyspę. To już trzecia odsłona kampanii reklamowej z udziałem Mike'a Tysona. 

Napój energetyczny Black jest dostępny od 2011 roku. W niespełna 1,5 roku od rynkowego debiutu marka zyskała szerokie grono sympatyków, stając się najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. Z danych FoodCare wynika, że w 2012 roku sprzedanych zostało łącznie 100 mln puszek Black. Z udziałami rynkowymi na poziomie 13,8 proc. pod względem ilościowym w litrach oraz 16,7 proc. pod względem ilościowym w sztukach (FoodCare za Nielsen, dane Total Polska bez dyskontów, MAR 2013; udziały ilościowe w sztukach. BLACK - 16,7 proc., N'Gine - 4,7 proc., Blow - 1,3 proc.), brand Black Energy wyprzedza obecnie wszystkich rynkowych konkurentów.

Napój dostępny jest w ponad 30 krajach. Grupa 
FoodCare zapowiada intensywną ekspansję zagraniczną w 2013 roku i rozszerzenie dystrybucji Black o kolejne rynki.

- Marka Black Energy, będąc rynkowym liderem, wielokrotnie zaznaczyła już swoją pozycję 
na rodzimym rynku. Po raz kolejny rozwijamy skrzydła. Naszym celem na najbliższy czas jest rozszerzenie dystrybucji Black Energy i obecność na kolejnych kilkunastu rynkach. Celem długoterminowym - zdystansowanie globalnego lidera również za granicą - powiedział Wiesław Włodarski, prezes zarządu firmy FoodCare. Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mstw 18-05-2013, 11:32:
Szacunek Prezesie Włodarski ! Pokazał Pan, że Polacy również mogą mieć swoją globalną markę FMCG.
  • goget 15-05-2013, 11:15:
Dokładnie. Tyson trzymam kciuki za powietrzne przygody. In the air tonight nabiera nowego znaczenia:)
  • Czarny 13-05-2013, 15:56:
I świetnie, wreszcie Polska firma zrobiła światowy produkt :)
Tak trzymać!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 827) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH