Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare: Mike Tyson i współpraca z LOT-em pomoże w ekspansji zagranicznej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2013, 13:43
FoodCare: Mike Tyson i współpraca z LOT-em pomoże w ekspansji zagranicznej
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare i Mike Tyson

Grupa FoodCare, producent Black, podczas konferencji prasowej z udziałem ambasadora marki Mikea Tysona, zapowiedziała intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. Weźmie on także udział w kolejnej kampanii reklamowej promującej markę Black. Dzięki współpracy FoodCare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, już w czerwcu obrandowany marką Black Embraer 175 będzie obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie.

Ogólnopolska kampania z udziałem sportowca wystartuje już 24 maja. Jednym z jej elementów będzie specjalna akcja konsumencka, w której fani Black będą mogli wygrać lot na egzotyczną wyspę. To już trzecia odsłona kampanii reklamowej z udziałem Mike'a Tysona. 

Napój energetyczny Black jest dostępny od 2011 roku. W niespełna 1,5 roku od rynkowego debiutu marka zyskała szerokie grono sympatyków, stając się najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. Z danych FoodCare wynika, że w 2012 roku sprzedanych zostało łącznie 100 mln puszek Black. Z udziałami rynkowymi na poziomie 13,8 proc. pod względem ilościowym w litrach oraz 16,7 proc. pod względem ilościowym w sztukach (FoodCare za Nielsen, dane Total Polska bez dyskontów, MAR 2013; udziały ilościowe w sztukach. BLACK - 16,7 proc., N'Gine - 4,7 proc., Blow - 1,3 proc.), brand Black Energy wyprzedza obecnie wszystkich rynkowych konkurentów.

Napój dostępny jest w ponad 30 krajach. Grupa 
FoodCare zapowiada intensywną ekspansję zagraniczną w 2013 roku i rozszerzenie dystrybucji Black o kolejne rynki.

- Marka Black Energy, będąc rynkowym liderem, wielokrotnie zaznaczyła już swoją pozycję 
na rodzimym rynku. Po raz kolejny rozwijamy skrzydła. Naszym celem na najbliższy czas jest rozszerzenie dystrybucji Black Energy i obecność na kolejnych kilkunastu rynkach. Celem długoterminowym - zdystansowanie globalnego lidera również za granicą - powiedział Wiesław Włodarski, prezes zarządu firmy FoodCare. Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mstw 18-05-2013, 11:32:
Szacunek Prezesie Włodarski ! Pokazał Pan, że Polacy również mogą mieć swoją globalną markę FMCG.
  • goget 15-05-2013, 11:15:
Dokładnie. Tyson trzymam kciuki za powietrzne przygody. In the air tonight nabiera nowego znaczenia:)
  • Czarny 13-05-2013, 15:56:
I świetnie, wreszcie Polska firma zrobiła światowy produkt :)
Tak trzymać!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.