Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

FoodCare na FRSiH: współpraca z influencerami musi generować prawdziwy wpływ

– Mówi się o odejściu od reklam telewizyjnych, a one cały czas mają potencjał – powiedział Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

FoodCare na FRSiH: współpraca z influencerami musi generować prawdziwy wpływ
Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o., fot. PTWP

Jakub Ogiński podkreślił w debacie staranne dobieranie influencerów do współpracy z markami oraz przemyślane wybory nośników reklamowych.

– Przyznaję, że nasza konkurencja bardzo dobrze organizuje współpracę z influencerami. Natomiast jeśli chodzi o nas, to mamy dylemat. Z jednej strony jest to tuba, która musi nadać przekaz, a inna sprawa, że influencer musi być wiarygodny i z historią, w której ma coś do opowiedzenia. Współpraca z influencerami musi generować prawdziwy wpływ – tłumaczył Ogiński.

– Mówi się o odejściu od reklam telewizyjnych, a one cały czas mają potencjał. Osobiście wybiorę dobry kontent w telewizji, niż jakbym miał postawić na fałszywą twarz w mediach społecznościowych. Dlatego nie zrezygnujemy z reklamy w telewizji. Ale chcemy też być bliżej konsumentów i cały czas pracujemy nad tym – dodał.  

Czytaj również: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.