REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare: Reklama energetyka Black obraża uczucia religijne

  • Autor: press.pl
  • Data: 03-07-2015, 13:19
FoodCare: Reklama energetyka Black obraża uczucia religijne
fot. materiały prasowe

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama Black Energy z portfolio firmy FoodCare z udziałem nagiej modelki, która ma zawieszony między piersiami różaniec i trzyma pistolet ze spustem w kształcie krzyża, wykorzystuje symbolikę religijną i nagość - podał serwis press.pl.

REKLAMA

Obok wizerunku modelki widnieje hasło: "Kobieta to największa pokusa dla prawdziwych mężczyzn" lub "Blackowi ulegają nawet święte!" Zdaniem autora skargi kreacja i jej hasło obrażają godność kobiet, ponadto kpią z wartości religijnych.

Przedstawiciele FoodCare odpowiedzieli na zarzuty, uznając je za bezzasadne. 

Czytaj więcej w serwisie press.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH