Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare: Reklama energetyka Black obraża uczucia religijne

  • Autor: press.pl
  • Data: 03-07-2015, 13:19
FoodCare: Reklama energetyka Black obraża uczucia religijne
fot. materiały prasowe

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama Black Energy z portfolio firmy FoodCare z udziałem nagiej modelki, która ma zawieszony między piersiami różaniec i trzyma pistolet ze spustem w kształcie krzyża, wykorzystuje symbolikę religijną i nagość - podał serwis press.pl.

Obok wizerunku modelki widnieje hasło: "Kobieta to największa pokusa dla prawdziwych mężczyzn" lub "Blackowi ulegają nawet święte!" Zdaniem autora skargi kreacja i jej hasło obrażają godność kobiet, ponadto kpią z wartości religijnych.

Przedstawiciele FoodCare odpowiedzieli na zarzuty, uznając je za bezzasadne. 

Czytaj więcej w serwisie press.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH