REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare rozszerza markę Black i rozwija jej sprzedaż

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-11-2014, 10:34
FoodCare rozszerza markę Black i rozwija jej sprzedaż

Firma FoodCare wprowadziła właśnie na rynek wody funkcjonalne Black Water. Jednocześnie FoodCare wprowadził kolejne produkty witaminowe, rozszerzając segment Black Witamin Energy o nowe warianty smakowe. Marka Black we wrześniu br. zdecydowanie zwiększyła udziały rynkowe w ujęciu wartościowym i zniwelowała dystans do bezpośredniego zagranicznego konkurenta do zaledwie 0,7 punktu procentowego. Według prognoz FoodCare, rynek napojów energetycznych przekroczy wartość 1 mld zł już w 2017 r. - podała firma w komunikacie prasowym.

REKLAMA

Black Water to napój będący połączeniem wody smakowej, napoju witaminowego oraz energetycznego dostępny jest w dwóch wariantach smakowych - Magnez + B6 oraz Power-C, które orzeźwiają i gaszą pragnienie oraz dostarczają witamin.

Drugim uderzeniem FoodCare tej jesieni jest rozszerzenie segmentu Balck Vitamin Energy o kolejne warianty smakowe. Napoje funkcjonalne wzbogacone o naturalne składniki pojawią się na rynku w nowych odsłonach - Black Power-C oraz Black Magnez + B6 - Zero. Każda z nich posiada inne właściwości i odpowiada za określone funkcje, zapewniając 100 proc. dziennego zapotrzebowania na witaminy i mikroelementy.

- Nieustanny rozwój naszej flagowej marki, która przewodzi jednej z najdynamiczniej rozwijających się kategorii spożywczych w Polsce i całej Europie, niezwykle cieszy. W perspektywie trzech lat polski rynek energetyków ma ogromną szansę przekroczyć nieosiągalną jak dotąd barierę 1 mld zł. Segment nieustannie pobudzają nowe warianty energetyków, wśród których królują napoje Black. Prognozujemy, że inwestycje w kategorię energetyków w perspektywie trzech lat przyniosą nam przychody z tego segmentu na poziomie nawet 300 mln zł rocznie - powiedział Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare.

- Rynek napojów energetycznych w Polsce w okresie październik 2013 r. - wrzesień 2014. zanotował dynamiczny wzrost zarówno w ujęciu wartościowym (9,7 proc.), wolumenowym (8,1 proc.) i ilościowym w sztukach (14,5 proc.) - podał FoodCare za Nielsen.

Jak dodano, obecnie wartość całej kategorii wynosi niemal 865 mln zł, co stanowi wynik aż o 77 mln zł lepszy, niż w analogicznym okresie przed rokiem. - Brandem mającym największy wpływ na tak dynamiczny rozwój rynku jest Black Energy Drink. W omawianym okresie wartość sprzedaży marki wzrosła o niespełna 45 mln zł, co stanowiło niemal 60 proc. (59 proc.) całkowitego wzrostu segmentu - napisała firma.

Inwestując intensywnie na polskim rynku energetyków, FoodCare prowadzi również bardzo aktywną ekspansję zagraniczną. Zwiększenie sprzedaży za granicę, która w tym roku wyniesie 15 proc. z ok. 150 mln zł sprzedaży produktów Black, jest kluczowym elementem strategii firmy. W tym celu na najbliższe tygodnie FoodCare zaplanował trzy wielkie imprezy - w Chinach, USA i w Rosji, które uświetnią szerokie wejście marki na te dysponujące ogromnym potencjałem rynki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH