Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare szykuje nową strategię komunikacyjną dla Frugo

  • Autor: Press.pl
  • Data: 18-04-2014, 09:33

Komunikacja Frugo, z portfolio Grupy FoodCare, zostanie przygotowana według nowego pozycjonowania marki - podaje press.pl.

Trwa jeszcze prowadzony od stycznia przetarg, a w jego w końcowej fazie o budżet reklamowy marki Frugo walczą trzy agencje: PZL (dotychczas pracująca dla Frugo), Saatchi & Saatchi i Arip Next. Przetarg ma się rozstrzygnąć na początku maja.

Frugo jest obecnie marką adresowaną do młodzieży. Nowe pozycjonowanie ma łączyć pierwszych użytkowników marki z początku lat 90. i młodych, nastoletnich konsumentów.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH