Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare szykuje nową strategię komunikacyjną dla Frugo

  • Autor: Press.pl
  • Data: 18-04-2014, 09:33

Komunikacja Frugo, z portfolio Grupy FoodCare, zostanie przygotowana według nowego pozycjonowania marki - podaje press.pl.

Trwa jeszcze prowadzony od stycznia przetarg, a w jego w końcowej fazie o budżet reklamowy marki Frugo walczą trzy agencje: PZL (dotychczas pracująca dla Frugo), Saatchi & Saatchi i Arip Next. Przetarg ma się rozstrzygnąć na początku maja.

Frugo jest obecnie marką adresowaną do młodzieży. Nowe pozycjonowanie ma łączyć pierwszych użytkowników marki z początku lat 90. i młodych, nastoletnich konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH