Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare wyda 100 mln zł na reklamę

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 15-05-2013, 14:03

100 mln zł na reklamę i mocne wyjście za granicę. FoodCare plany ma - jak zawsze - ambitne - pisze "Puls Biznesu".

Tegoroczny budżet reklamowy FoodCare wynosi 100 mln zł, z czego 20 mln zł trafi na rynki zagraniczne. Większość tej sumy, oprócz energetyka Black, którego promuje Mike Tyson, przypadnie na reaktywowane Frugo i nowość - mrożoną herbatę Nice Tea by Fitella - czytamy w "PB".

 Celem polskiego producenta jest dołączenie do światowej czołówki, co oznacza rywalizację z Red Bullem. Przychody FoodCare z eksportu mają sięgnąć w tym roku 80 mln zł, co oznacza wzrost o 300 proc. Firma rusza do intensywnej walki o amerykański rynek. 

Według prezesa, krajowy rynek ma w 2013 r. przynieść spółce sprzedaż na poziomie 720 mln zł. W ubiegłym roku FoodCare planował uzyskanie 800 mln zł. Skończyło się na 640 mln zł.

Czytaj także: Prezes FoodCare o planach rozwoju marek Black, N-Gine i Blow

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH