REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare zapowiada kolejny rok intensywnego rozwoju portfolio

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2014, 11:05
FoodCare zapowiada kolejny rok intensywnego rozwoju portfolio
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare

Firma FoodCare podała, że odnotowała dobre wyniki w 2013 r. Motorami sprzedaży były: napój energetyczny Black, Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella. Firma należąca do Wiesława Włodarskiego zapowiada, że 2014 rok upłynie pod znakiem dalszego intensywnego rozwoju portfolio produktów.

REKLAMA

Sprzedaż Frugo od momentu reaktywacji marki przekroczyła 300 mln butelek. W ub.r. brand wygenerował przychody w wysokości 101 mln zł. Z udziałami rynkowymi na poziomie 43 proc. w ujęciu wartościowym i 39 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk, Frugo utrzymało pozycję lidera na rynku napojów w szklanych butelkach. Jak podaje FoodCare, w tym czasie Black Energy Drink zdobył 15,1 proc. udziały pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 11,5 proc. udziały ilościowo w litrach, utrzymując miano najchętniej wybieranego przez konsumentów napoju energetycznego. Firma podkreśla, że sukces ten udało się osiągnąć mimo spadku na rynku napojów energetycznych wartym niemal 760 mln zł.

FoodCare osiąga wysokie wyniki nie tylko w kategorii napoje, ale także jeśli chodzi o produkty deserowe i sypkie m.in. przy udziale marki Gellwe. Brand jest liderem wartościowym i wolumenowym w sprzedaży: ciast na zimno (26 proc. udziałów wartościowo i 35 proc. wolumenowo), karpatki / ciasta (55 proc. i 58 proc.), proszku do pieczenia (34 proc. i 41 proc.), bitej śmietany (35 proc. i 37 proc.) oraz sody oczyszczonej (36 proc. i 41 proc.).

Jedną z najsilniejszych marek w portfolio FoodCare stała się także Fitella. Marka jest liderem kategorii musli z 39 proc. udziałami w rynku. W 2013 r. Fitella rozszerzyła swoje portfolio o kolejny produkt dla kobiet, debiutując w zupełnie nowym segmencie herbat mrożonych.

FoodCare jest ponadto jednym z największych dostawców marek własnych do wiodących sieci handlowych w Polsce i Europie.

- Nie zważając na wymagającą sytuację rynkową i dużą konkurencyjność branży, w ubiegłym roku skupiliśmy się na dalszym rozwoju biznesu. Rozbudowywaliśmy portfolio produktów, inwestowaliśmy w działania sprzedażowo-marketingowe, weszliśmy w nowy segment herbat mrożonych pod marką Fitella. Strategia ta zdała egzamin, przynosząc nam doskonałe wyniki sprzedaży. Dlatego nie planujemy jej zmieniać - mówi prezes Wiesław Włodarski.

Czytaj także: FoodCare wejdzie w nowe kategorie

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ola 11-03-2014, 10:41:
stac go na procesy...
  • wyniki 10-03-2014, 12:02:
Czy Pan Wiesław nie zdaje sobie sprawy, że za chwilę jego wyniki za 2013r będą ogólnodostępne i ktoś powie SPRAWDZAM !
  • obserwator 10-03-2014, 11:13:
ehhhhhhh tak było by pięknie gdyby nie te procesy .....

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 522) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH