Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiesław Włodarski, prezes FoodCare: Rozwój 4Move i dominacja na rynku to jeden z moich głównych celów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-02-2015, 08:29
FoodCare zatrudni Jose Mourinho. Słynny trener będzie twarzą napoju 4Move
Fot. Wikimedia Commons/Steindy, na licencji CC BY-SA-3.0

Firma FoodCare podpisała kilkoletnią umowę z menedżerem Chelsea Londyn, Jose Mourinho. Na jej mocy wizerunek jednego z najsłynniejszych trenerów na świecie pojawi się na etykietach najnowszej linii izotoników 4Move o nazwie "The best trainers recommend" oraz zostanie wykorzystany w kampaniach promocyjnych. Wartość umowy nie została podana do wiadomości.

To nie pierwszy człowiek sportu, na którego zdecydowało się postawić FoodCare. W 2010 r. twarzą napoju energetycznego tej firmy o nazwie N'Gine był kierowca Formuły 1 Robert Kubica, a od 2012 r. bokser Mike Tyson promuje energetyk Black.

- Niezwykła wola walki, upór i nieustanne dążenie do sukcesu to wspólne wartości, które najlepiej oddają charakter Jose Mourinho i marki 4Move. Portugalski menedżer to nie tylko jedna z najbardziej utytułowanych postaci w historii piłki nożnej, to przede wszystkim osobowość, która
od lat wyznacza standardy w świecie sportu. Na Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer, nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma marka 4Move. Poprzez dynamiczny rozwój
i współpracę z legendą futbolu, pragniemy wyznaczać standardy dla całego rynku izotoników. Dalszy rozwój 4Move i dominacja na rynku to jeden z moich głównych celów biznesowych na najbliższe lata - komentuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Kontrakt z Mourinho powinien pomóc w jeszcze szybszej niż dotąd ekspansji marki 4Move - pierwszych na polskim rynku izotoników słodzonych stewią. W 2014 roku Polacy kupili 109 proc. więcej izotoników tej marki, niż rok wcześniej. W ujęciu wartościowym, sprzedaż 4Move wzrosła w ubiegłym roku o 92 proc. - wynika z danych Nielsena, na które powołuje się FoodCare.

W 2014 r. marka 4Move zajęła trzecie miejsca na rynku izotoników w naszym kraju, tak pod względem wartościowym, jak i wolumenowym. W grudniu wysunęła się jednak na pozycję lidera pod wzgledem liczby sprzedanych opakowań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ge 22-02-2015, 09:08:
Życzę wszystkim aby mieli możność bycia w Biedronce , brawo 4 Move
  • a. 20-02-2015, 12:24:
grudniowa liczba sprzedanych butelek zapewne z uwzględnieniem biedronki....jeśli tak wygląda dążenie do pozycji lidera - gratulujemy. w końcu mourinho pewnie nawet nie wie, gdzie na końcu trafi jego twarz...
  • @@@ 17-02-2015, 11:51:
Znakomity ruch !

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH