Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Fortuna w strukturach Polmleku zwiększyła sprzedaż o 20 proc.

- Fortuna była kupiona w bardzo dobrej kondycji, z dobrze rozwiniętą sprzedażą. Liczmy że w tym roku sama Fortuna przyniesie 450 mln złotych sprzedaży. Od momentu przejęcia, sprzedaż wzrosła o około 20 proc. - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Andrzej Grabowski, współwłaściciel Grupy Polmlek.

Fortuna w strukturach Polmleku zwiększyła sprzedaż o 20 proc.
Andrzej Grabowski /fot. PTWP

Andrzej Grabowski mówi, że razem z zakładem produkującym soki, dodatkowo nabyto tam potężne centrum logistyczne na 1000 TIRów. Położone jest obok Łodzi, więc w centrum Polski. Służy ono teraz także Polmlekowi.

- Fortuna rozwija się bardzo dobrze. W markę zainwestowaliśmy dodatkowo około 20 mln zł. Ostatnio kupiliśmy nową linię do butelek PET. Ogólnie rozwija się w bardzo dobrym kierunku. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Zakup Fortuny to było bardzo dobre posunięcie. Szczególnie, gdy w mleczarstwie były gorsze momenty – mówi współwłaściciel Grupy Polmlek. I dodaje, że mleczarstwo jest ogólnie mało rentowne. Branża sokowa jest o wiele bardziej rentowna niż mleczna.

Dodaje, że aktywizowane są także działania marketingowe. - Marka Fortuna jest polskim konsumentom o wiele bardziej znana niż Polmlek. A marka ma duże znacznie dla konsumentów – zauważa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Fortuna RSS ALERT    /    Polmlek RSS ALERT    /    Andrzej Grabowski RSS ALERT    /    rynek soków 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.151.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.