Frugo – nowy produkt we współpracy z wytwórnią fonograficzną MyMusic
Frugo prezentuje nową linię naturalnych napojów owocowych - Frugo Young Stars. To nieprzeciętne połączenie soczystych owoców, orzeźwiających cytrusów oraz odświeżającej mięty. Do projektu marka zaprosiła gwiazdy młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej MyMusic. Owocem tej współpracy jest nowa i świeża linia produktów.

Frugo Young Stars zmiksowało 3 wyraziste smaki: yuzu/jabłko, brzoskwinia/pomarańcza, wiśnia/jabłko. Każdy wariant wzbogacony jest o naturalną miętę i cytrusy, które gwarantują orzeźwienie.
Dzięki współpracy z My Music Frugo realizuje strategię, której podstawę stanowi muzyka i młodzieńcza energia. W procesie przygotowania projektu produktu oraz designu opakowania wzięły udział gwiazdy młodego pokolenia z Polski oraz zagranicy.
- Kampania nowej linii napojów Frugo Young Stars będzie pełna pozytywnej świeżości, energii i inspiracji dla młodych. Promocja produktów zostanie wsparta kampanią 360 stopni, z naciskiem na digital i liczne konkursy skierowane głównie do nastolatków - powiedziała Paulina Włodarska – Grodzińska, Marketing Director firmy FoodCare.
Wraz z gwiazdami Young Stars, Frugo postawiło sobie za cel promowanie idei kreatywności i niegraniczonej wyobraźni. Marka swoimi działaniami będzie inspirować, zachęcać do odkrywania nowych pasji i wspierać młode talenty. Będzie również obecna na eventach dla młodzieży takich jak: Young Stars Festival 2018 i Young Stars Camp. Frugo Young Stars zapewni swoim fanom świeżą dawkę inspiracji podczas trasy wakacyjnej po nadmorskich miejscowościach.
Produkty są dostępne na rynku w butelce o pojemności 550 ml. w rekomendowanej cenie 1,99 zł.
